Olen tatuoitu jätkä!
Carnival of Sins 08.05.2012 #2 Pullaa ja kaakaota. Vasta syötiin päivällistä, joten nyt on jälkkärin paikka.
Milli Sievert 08.05.2012 #6 Ajattelin tekasta muchos nachos (vähän itse muokkaillen) kunhan saan kersat tainnutettua.
miauh 08.05.2012 #7 fazer alku jyväpaloja paahdettuna, välissä napolitan mix salaattisekoitusta, paistettua halloumia, tomaattia, sipulia ja kastiketta nammm
fazer alku jyväpaloja paahdettuna, välissä napolitan mix salaattisekoitusta, paistettua halloumia, tomaattia, sipulia ja kastiketta nammm
joo-o 08.05.2012 #14 Kukkakaali-aurajuustopiirakkaa, varhaiskaalisalaattia höystettynä kreikkalaisella jogurtilla ja pepsimaxia.
Kukkakaali-aurajuustopiirakkaa, varhaiskaalisalaattia höystettynä kreikkalaisella jogurtilla ja pepsimaxia.
"Jeba" 08.05.2012 #15 Jäi palanen lihamureketta eiliseltä, vetäsin sen nassuun ja appelsiinimehua kyytipojaksi, jälkkäriksi söin suklaasuukon
Jäi palanen lihamureketta eiliseltä, vetäsin sen nassuun ja appelsiinimehua kyytipojaksi, jälkkäriksi söin suklaasuukon
jekyll and hyde 08.05.2012 #17 Omena, ruisleipä kinkulla, juustolla, kurkulla ja tomaatilla, lasi maitoa. ....rööki ja puol levyy suklaata...
Omena, ruisleipä kinkulla, juustolla, kurkulla ja tomaatilla, lasi maitoa. ....rööki ja puol levyy suklaata...
"pop" 08.05.2012 #21 [QUOTE="möks";26226560]Hunajasiipiä ja melonia aattelin kohta murkinoida.[/QUOTE] Mikä on hunajasiipi?
[QUOTE="möks";26226560]Hunajasiipiä ja melonia aattelin kohta murkinoida.[/QUOTE] Mikä on hunajasiipi?
"vieras" 08.05.2012 #24 Alkuperäinen kirjoittaja Xtina: Näytä alkuperäinen viesti Tuoreita itsepaistettuja sämpylöitä voilla, kinkulla ja tomaatilla. Click to expand... Oooh!! Mä söin pari kourallista salmiakkia, ja nyt on huono olo.
Alkuperäinen kirjoittaja Xtina: Näytä alkuperäinen viesti Tuoreita itsepaistettuja sämpylöitä voilla, kinkulla ja tomaatilla. Click to expand... Oooh!! Mä söin pari kourallista salmiakkia, ja nyt on huono olo.
Maira 08.05.2012 #25 Salaattia, kasler pihvi, pala kanaa ja yksi grillimakkara sekä patonkia, meillä syötiin normaalista poiketen tänään illallinen..
Salaattia, kasler pihvi, pala kanaa ja yksi grillimakkara sekä patonkia, meillä syötiin normaalista poiketen tänään illallinen..