G: Iltapalasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Täällä semmoinen leipä tulollaan, että oksat pois.
Ranskanleivälle lähdetään rakentamaan, pekonit, munat, juustot, ananakset ja kaikki mausteet siihe :p

Olen tatuoitu jätkä!

85% suklaata nyt ainakin. En tykkää yhtään! Olen tottunut makeisiin suklaisiin, enkä ole niidenkään suurkuluttaja. :x

kuules jätkä, meillä voisi olla NIIN hyvä RUOKAsuhde kuin kenelläkään... sinä nautit ruoasta ja minä olen keittiömestari, mutta sille tasolle se suhde kai jäisikin, tervetuloa asiakkaaksi kuitenkin ;-)

[QUOTE="Allu";23696867]kuules jätkä, meillä voisi olla NIIN hyvä RUOKAsuhde kuin kenelläkään... sinä nautit ruoasta ja minä olen keittiömestari, mutta sille tasolle se suhde kai jäisikin, tervetuloa asiakkaaksi kuitenkin ;-)[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23696922]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Meille ei muru ihan noin vain kävellä kuitenkaan asiakkaaksi vaikka olisi kuinka asennetta ja tatuointeja...

[QUOTE="Allu";23696994]Meille ei muru ihan noin vain kävellä kuitenkaan asiakkaaksi vaikka olisi kuinka asennetta ja tatuointeja...[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="vieras";23697103]Paahtoleipä valkosipulituorejuustolla,itse tehdyllä jauhelihapihvillä sipulilla ja suolakurkulla,päälle reippaasti juustoa ja uuniin.[/QUOTE]

Mä tuun teille, en jaksa kokata, tulee pelikin...

[QUOTE="Allu";23697093]voisnín lyödä vetoa, että kaiiki onnistuu, mitä ikinä keksisit toivoa... (jos viitsisin vaivautua..)[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!