G: Ikävintä mitä koskaan sattunut häissä, jossa olet ollut?

• Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti
xxx
Minusta oli aika surkeaa yksissä häissä, kun eräs häävieraista joi ihan kamalasti ja sammui sen jälkeen pitopaikan henkilökunnan vessaan. Vessan ovi oli auki ja se sammunut ukko siellä munasillaan istui pytyllä ja koko vessa oli oksennuksen peitossa.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Minusta oli aika surkeaa yksissä häissä, kun eräs häävieraista joi ihan kamalasti ja sammui sen jälkeen pitopaikan henkilökunnan vessaan. Vessan ovi oli auki ja se sammunut ukko siellä munasillaan istui pytyllä ja koko vessa oli oksennuksen peitossa.
Ollu hauskat pippalot ilmeisesti. Enpä antais tuollaisen häiritä itseäni. Ei oo niissä häissä joissa oon ollut oikeastaan mitään hirveän kauheaa sattunut. Kurjinta ehkä se kun on huono bändi joka soittaa ei-tanssittavaa musaa, eikä väki viihdy. Ja sit inhoan ihmisiä, jotka lähtee heti ruoan jälkeen "kun koira pitää pissattaa". Hankkikaa ihmiset koirankusettaja, se on teidän sukulaisten/ystävien suuri päivä. Todella epäkohteliasta.

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Ollu hauskat pippalot ilmeisesti. Enpä antais tuollaisen häiritä itseäni.
Olin sellainen 9-10-vuotias, kun tuon tapauksen näin. Jäi ikuisiksi ajoiksi kummittelemaan. Ehkä sen ohittaisi olankohautuksella, jos tulisi vastaan aikuisiällä.

Sen vaan muistan tosi hyvin, että sillä ukolla oli ihan mielettömän pieni pippeli! Ukko oli ehkä ainakin 120kg ja pippeli 2cm.

Olin luokkakaverin häissä ja toinen luokkakaveri joi vähän liikaa, joutui käsikähmään viimeisillään raskaana olevan naisen kanssa ja mä jouduin kantamaan sen väkisin pihalle sieltä ja kuskaan kotiin vaikka mieli olis tehnyt heittää se johonkin lumihankeen kuolemaan.

1.morsian sotki oman pukunsa punaviinillä
2.häävieras joi kunnes sammui ja ruokapöydän ääreen. Iso mies oli vielä, oli muilla vierailla vaikea kantaa hänet ulos.
3.morsian oli aivan raivona, itki ja huusi
4.juomat loppui todella kesken
5.bestman haastoi riitaa kaikkien mahdollisten kanssa
6. sähköt meni (loppui musa, sammui valot ja kahvia ei ihan heti keittty )
7.häissä joissa olin kaasona erosin exästäni :ashamed: Typerä ajankohta mutta kun mitta tuli täyteen niin sittenhän se tuli :|
8.yksissä häissä vieraat supisivat kahvittelun aikana, heittivät ilmoille arvauksia kuinka kauan hääpari tulee olemaan yhdessä. Melko törkeää (vaikka kyseinen pari ei tosiaan ollutkaan naimisissa kun alle vuoden )

Siinäpä ne päällimmäsinä mielessä olevat.

muoks. eri häissä siis nää kaikki on sattunut, sentään :)

eläessä oppii :)
Kun olin kaasona kaverini häissä. Matkustettiin häihin vähän kauempaa ja poika tuolloin 3 viikon ikäinen. Viime tipassa olisi pitänyt alkaa tekemään yhtä jos toista ja hääpaikalla meille ei edes ollut varattu istumapaikkoja. Sullouduttiin sitten yhteen pöytään missä oli 2 vapaata paikkaa. Pöydät ihan sikin sokin kiinni toisissaan niin yritä siellä sitten seikkailla kaukalon kanssa. Koko ajan piti itseä tai vauvaa siirrellä kun jollekkin piti tehdä tietä. Suututti muutenkin kun ei tuntunut ystäväni edes yrittävän ymmärtää ettei se pienen vauvan kanssa ollut kovin helppoa.. Mutta selvittiin ja yritin näyttää iloista naamaa kun en sentään toisen tärkeää päivää tahtonut pilata. Itse ainakin osaan nyt toimia jos tulee vastaavanlainen tilanne itselle :)

Jaaaa a, kaikki häät on mennyt loistavasti, jopa kaason homman sain vedettyä kunnialla läpi, salmarin avulla :D Onneks sulhasella oli sellainen mukana, mun kintut tärräs enempi kun morsiamen, mä kävelin yksin ja hääpari tuli sit kaksin perässä :D

omissani
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja omissani:
olen vain ollut ja oikein hyvät bileet olikin. Mikähän siellä oli ikävintä? no sanotaan vaikka että bestman sai klamydian :D josko olis ottanut opiksi...
Keneltä?
Mun yhdeltä kaverilta joka petti miestään siellä. Meillä oli sellaiset ei niin perinteiset prinsessa häät, ihan hyvillä ielin tosin!

vieras
olen vain ollut ja oikein hyvät bileet olikin. Mikähän siellä oli ikävintä? no sanotaan vaikka että bestman sai klamydian :D josko olis ottanut opiksi...
Keneltä?
Mun yhdeltä kaverilta joka petti miestään siellä. Meillä oli sellaiset ei niin perinteiset prinsessa häät, ihan hyvillä ielin tosin!
Ai te tiedätte noin tarkkaan toisten intiimiasiat.

Yksissä kamalissa häissä olen ollut. Tarjoiluna oli karjalanpiirakoita ja pullapitkoa, no ei se mitään jos ei ollut muuhun varaa. Sulhasen eno oli pukeutunut naiseksi (hän on aina välillä, hieman transu siis..) ja oli ihan hirveässä kännissä jo häihin tullessaan, ei siis ollut kirkossa ollenkaan. Sulhasen vanhemmista todellakin huomasi ettei morsian ollut mitenkään heidän mieleensä. Morsian oli ryöstäjiensä kanssa ihan kauhean kauan pois, ilmeisesti olivat olleet jossain baarissa.
No, tämä pariskunta erosi ennen kuin ehtivät kiitoskortteja häistään lähettää.

omissani
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keneltä?
No kun mä "jouduin" olemaan se ammuttu viestintuoja sitten jälkikäteen niin tiedän. Kyllä mä yleensä olen aika kartalla kavereitteni asioista :)

eräissä häissä ulkorakennus paloi :whistle:

en tiedä onko ikävää, mutta ei ollu hauskaakaan: tarjoilu: kuivia keksejä ja kakku, ohjelma: seurakunta nuoria laulamassa, hääpari poistui heti häävalssin jälkeen ja ei edes tippaakaan alkoholia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keneltä?
No kun mä "jouduin" olemaan se ammuttu viestintuoja sitten jälkikäteen niin tiedän. Kyllä mä yleensä olen aika kartalla kavereitteni asioista :)
Huvittava juttu :D

jep
Varmaan se kun sulhasen äiti huusi morsiammen ryöstön aikana et "viekää älkääkä ikinä tuoko takaisin!"

Sulhasen äiti oli siis alusta loppuun avioliittoa vastaan ja osoitti mieltään ihan kunnolla.Pukeutui tummiin ja piti suruhuntua ym.

Niissä häissä,joissa oon ite ollu ei oo oikein mitään tollasta tapahtunu.

Kerran oltiin kaverin kans ravintolassa syömässä ku viereiseen pöytään tuli hääseurue.Morsian ehti istua pöydässä 10min ku heitti jo sulhaselle sormuksen päin naamaa ja lähti.

Ilta pitkällä ja tanssi bändin johdolla alkanut.. Vieraana ollut pariskunta salin toisella puolella hellissä tunnelmissa ja lopulta akti runsaan hameen suojissa. Morsian heitti heidät juhlista ulos sen huomattuaan..

heh
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Niissä häissä,joissa oon ite ollu ei oo oikein mitään tollasta tapahtunu.

Kerran oltiin kaverin kans ravintolassa syömässä ku viereiseen pöytään tuli hääseurue.Morsian ehti istua pöydässä 10min ku heitti jo sulhaselle sormuksen päin naamaa ja lähti.
tän oisin halunnu nähä =)

Yhteistyössä