vieras
Eli ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka paljon te huudon sulkeutumisen tienoilla kyttäätte ettei joku tuote mene sivu suun?
Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
miten niin haaskakyttääjä? Oletpa omituinen...Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
Miten sulla on aikaa ja halua tuollaiseen?Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
Suljet aikaisemmin, vaikka saisit paremman hinnan näiden "haaskakyttääjien" avulla?Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
Omituinen olet, minä ainakaan tyhjää laita ihmiset huutamaan, laitan lähtöhinnaksi sen millä alimmillaan sen myyn ja jos tulee enemmän kuin yksi huuto, niin se on vain postitiivista.Alkuperäinen kirjoittaja k:miten niin haaskakyttääjä? Oletpa omituinen...Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
Lukemisen ymmärtäminen nolla? Jos ei ole tullut huutoja!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suljet aikaisemmin, vaikka saisit paremman hinnan näiden "haaskakyttääjien" avulla?Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
Mikä ihmeen haaskakyttääjä? Sehän on kaikista paras taktiikka saada tuote halvemmalla. En KOSKAAN huuda tuotetta ennen kuin korkeintaan viimeisenä päivänä sen takia, että kilpailijoita tulee silloin vähemmän Tämähän on ihan päivänselvää ja järkevää!Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
Sori, en edellenkään tajua. Miten viimeisellä minuutilla tullut huuto EI olisi "parempi hinta" kuin nolla huutoa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lukemisen ymmärtäminen nolla? Jos ei ole tullut huutoja!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suljet aikaisemmin, vaikka saisit paremman hinnan näiden "haaskakyttääjien" avulla?Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
No siis jos myyjä laittaa suht matalan lähtöhinnan, että mahdollisimman moni sitten innostuisi tuotetta huutamaan ja siitä "kilpailemaan", jolloin hinta nousisi. Jos taas kaikki vain kyttäävät viimeiselle sekunnille ja huutavat vasta sitten, niin eihän se hinta ehdi nousta kuin vähän. Tätä kai tässä ajettiin takaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, en edellenkään tajua. Miten viimeisellä minuutilla tullut huuto EI olisi "parempi hinta" kuin nolla huutoa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lukemisen ymmärtäminen nolla? Jos ei ole tullut huutoja!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suljet aikaisemmin, vaikka saisit paremman hinnan näiden "haaskakyttääjien" avulla?Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
No, mutta tämän takia kannattaakin laittaa lähtöhinnaksi sellainen, josta saa heti haluamansa summan ekan huudon jälkeen Eri asia jos myy jotain tosi suosittua tuotetta, niin sitten tuollainen kilpahuudanta voi toimia. Tavistuotteiden kohdalla ei todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No siis jos myyjä laittaa suht matalan lähtöhinnan, että mahdollisimman moni sitten innostuisi tuotetta huutamaan ja siitä "kilpailemaan", jolloin hinta nousisi. Jos taas kaikki vain kyttäävät viimeiselle sekunnille ja huutavat vasta sitten, niin eihän se hinta ehdi nousta kuin vähän. Tätä kai tässä ajettiin takaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, en edellenkään tajua. Miten viimeisellä minuutilla tullut huuto EI olisi "parempi hinta" kuin nolla huutoa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lukemisen ymmärtäminen nolla? Jos ei ole tullut huutoja!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suljet aikaisemmin, vaikka saisit paremman hinnan näiden "haaskakyttääjien" avulla?Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
Tästä olen ihan samaa mieltä! En itsekään oikein ymmärtänyt mitä järkeä tuossa "mestarimyyjän" touhussa on. Mutta kukin tyylillään!Alkuperäinen kirjoittaja mie:No, mutta tämän takia kannattaakin laittaa lähtöhinnaksi sellainen, josta saa heti haluamansa summan ekan huudon jälkeen Eri asia jos myy jotain tosi suosittua tuotetta, niin sitten tuollainen kilpahuudanta voi toimia. Tavistuotteiden kohdalla ei todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No siis jos myyjä laittaa suht matalan lähtöhinnan, että mahdollisimman moni sitten innostuisi tuotetta huutamaan ja siitä "kilpailemaan", jolloin hinta nousisi. Jos taas kaikki vain kyttäävät viimeiselle sekunnille ja huutavat vasta sitten, niin eihän se hinta ehdi nousta kuin vähän. Tätä kai tässä ajettiin takaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, en edellenkään tajua. Miten viimeisellä minuutilla tullut huuto EI olisi "parempi hinta" kuin nolla huutoa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lukemisen ymmärtäminen nolla? Jos ei ole tullut huutoja!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suljet aikaisemmin, vaikka saisit paremman hinnan näiden "haaskakyttääjien" avulla?Alkuperäinen kirjoittaja mestarimyyjä:Tuo on aika ärsyttävää myyjän kannalta. Minä pidän lähtöhintoja alhaisina ja toivon että siitä nousisivat kohtuulliselle tasolle huutojen myötä. Yleensä suljen huutamattomat kohteet vajaata vuorokautta ennen varsinaista sulkeutumisaikaa juuri tuollaisten haaskakyttääjien vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mä kyttään aina ja harvemmin edes huudan mitään ennekö viime minuuteilla
No niin, hyvä hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kiitos teille kaikille kyttääjille...jonkun kyttääjän ansiosta mulla nousi hinta peräti 18 eurolla viimeisen 5 min aikaan kohteessani, joka sulkeutui puoli tuntia sitten
Mä olisin ollut ihan siihen yhteen huutoon tyytyväinen, mutta en paa tätäkään pahaksi