G:Hulluimmat mieliteot raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mies piti mua aamulla vähintäänkin pöpinä, kun kerroin et makasin illalla sängyssä ja haaveilin et saisin nuolla multaisia perunoita tai kellarin lattiaa :laugh: :laugh: Ihan oikeesti, vieläkin himoitsen. En uskalla mennä kellariin tai kauppaan pottulaarille, jos en voikaan vastustaa kiusausta :D

Mulla oli Tolun tuoksu.Muut ällötti oikein mutta se valmiissa suihkepullossa oleva Tolu!!
AAAHH!!! :D
Ja mä pesin jokatoinen päivä seinät ja ovet,lattiat ja kaikki pinnat että pari päivää tuoksui Tolu.

Menin jopa niin pitkälle että laitoin mietoon samppoopulloon sitä Tolua.Sain hiuksiin ihanan tolun tuoksun!!! :kieh:

Mä kyllä vieläkin tykkään Tolusta.Meillä 3 vee ja 1 vee,ottaa rätit välillä ja rupee seiniä vanhalla tolupurkilla pesemään...Se on hedän yks ihana yhteinen leikki!!
Tsuih,tsuih sanovat ja kikattavat pyyhkiessään seiniä...

:wave:

Tuo mullan syöminen on aika hurjaa!!!
:D

Mä tykkäsin viimesimmässä raskaudessa hajusta, joka tuli astianpesukoneesta kun se oli päällä. Normaalisti en haista mitään siinä, mutta raskausaikana sieltä tuli semmonen kloorin haju. Mies ihmetteli kerran, miks nojailen koneeseen ja oon niin autuaan näkönen... :D

Autotallin haju oli jotenkin vastustamaton. Sit makuyhdistelmänä pulla ja mätitahna. Autotallissa toki viihdyn edelleen, mutta sen haju ei nyt ihan niin mielyttävältä enää tunnu. Pulla ja mätitahna yhdistelmää en saisi enää alas pakollakaan.

ei mulla mitään hulluja himoja ollut, mut jää oli ihanaa. sitä piti saada pureskellä ja syödä. lisäks mun hajuaisti pelas ihan kummasti.. kaikki haisi kalalta ja se kalan haju oksetti :x

Mulla ei varsinaisesti outoja mielihaluja, mutta huomasin eilen tykkääväni hien hajusta. Ihan oikeesti. :/ Ja omenien haju taas ällöttää edelleen, vaikka pahoinvointia ei ole ollut aikaan...

kloritin haju on jotain aivan ihanaa,pitää pestä kans seiniä ja wc.tä vähä väliä et saa haistella sitä ja sitte toinen on tuo uus pepsodent valkaiseva tahna,pitää pestä hampaita kokoajan ja välillä puristaa tahnaaa suuhun ilman hampaaanpesua,siis jotain aivan ihanaa se maku.

Minua taas ällötti tuo Tolun haju, varsinkin Tolu-sprayn.

Minä söin oikein mielelläni pakastealtaan pinaattikeittoa ja siihen paistoin sekaan kalapuikkoja. :x

Yhteistyössä