G: Hankitteko lapset suunnitellusti vai odotitteko vauvakuumetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta83

Jäsen
12.02.2007
847
0
16
Tuli mieleen tosta lasten ikäero -ketjusta, että kun lisää lapsia hankitte, niin tuliko teille ekaks vauvakuume? Vai aattelitteko järkevästi, että nyt on sopiva hetki vauvalle, oli vauvakuumetta tai ei. Ja noi vaihtoehdot ei tietenkään poissulje toisiaan. Eli siis: järkeilyä, vauvakuumeen odotusta vai molempia?

(Niin ja tiedän kokemuksesta että lapsia ei hankita vaan niitä saadaan, älkää takertuko siihen. En keksiny parempaakaan otsikkoa).

Mulla oli ollut vauvakuume vuotta aiemmin :o Se pirulainen meni ohi! Mutta järkisyistä hankin lapsen "väkisin" ei-vauvakuume aikaan. Vauvakuume onneksi heräsi ja herätti vaistot täysille raskauden aikaan myöhemmin.. ei heti alkuun.
Järkisyyt = mun ikä, että haluun nuorella iällä tälle vielä veljen/ siskon.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mulla oli ollut vauvakuume vuotta aiemmin :o Se pirulainen meni ohi! Mutta järkisyistä hankin lapsen "väkisin" ei-vauvakuume aikaan. Vauvakuume onneksi heräsi ja herätti vaistot täysille raskauden aikaan myöhemmin.. ei heti alkuun.
Järkisyyt = mun ikä, että haluun nuorella iällä tälle vielä veljen/ siskon.

Et sinä nyt niin nuori ole..

joo ja kolme vuotias ja vuoden ikänen...toisella uhmaikä ja toinen viipottaa joka suuntaan, kiipee joka paikkaan...vauva-aika tosiaan on helppo homma tähän verrattuna..

Mulla oli kova vauvakuume, juttelin miehen kanssa asiasta usein. Miehellekin alkoi vauvakuume nousta. Siitä sitten vielä hetki odoteltiin että oli sopiva aika ja sitten vaan menoksi :)
Tätä tulokasta kyllä tehtiinkin sitten melkein vuosi, siitä kun oli sopiva aika, sitä ennen mulla oli kuumetta varmaan parisen vuotta.

Täällä eräs, joka kärsii tietynasteisesta kroonisesta vauvakuumeesta. Meneeköhän se ikinä ohi?
Joo, eli meillä on jouduttu toppuuttelemaan vauvakuumetta ja odottamaan otollisempaa hetkeä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Nyt on vauvakuume taas :D ja siis kyllä.. mä pystyisin hoitaa 2 vauvaa tän ja...

Se vauva-aika onkin ihan piee of cake.. Mut esim kaksi 5-vuotiasta mä en ikuna tahtoisi samaan aikaan :xmas:

Uskon sinua :-) ! *sen pohjalta mitä olen kuullut ja lukenut kautta aikain uhmiksista*
Oon miettinytkin että se tuleekin olemaan haaste joka täytyy ottaa nöyryydellä vastaan.

Yhteistyössä