G: Haluaisitko tietää, jos miehelläsi olisi esim lapsi toisen naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
Nyt on jäänyt niin paljon vaivaamaan nämä "ohjeet", joita annetaan varattujen kanssa köyriville tai ihmisille, jotka ovat saaneet lapsen varatun miehen kanssa. Ja aina neuvotaan (useat siis neuvovat), että älä riko toisten perhettä???

Ei helvetti jos mun ukko tuolla panis muita niin kyllä mä haluaisin tietää, menis se perhe rikki siitä tai ei! Miten ihmeessä ihmiset voi ajatella tuolla tavalla? Ettekö itse haluaisi tietää vai ajatteletteko, että se mitä en tiedä ei satuta?

Mun mielestä lapsillakin on oikeus kasvaa perheessä, jossa vanhemmat rakastavat ja kunnioittavat toisiaan. Ja se, että isä käy panemassa muita naisia (tai äiti!) ei todellakaan ole terve kasvuympäristö lapselle. Minä en ole ikinä ymmärtänyt suhteita, joissa pysytään yhdessä "lasten takia". Millaisen kuvan siinä opettaa lapsilleen rakkaudesta ja parisuhteesta?

Haluaisin tietää. Ja jos lapsi olis saanut alkunsa meiän yhdessä oloaikana, siitä ei ukko hevillä selviäis, sais painua huitsin nevadaan mun elämästä. Sen sijaan jos lapsi olis saanut alkunsa ennen meiän suhdetta, ja lapsi ite haluis olla yhteydessä isäänsä, niin se olis enemmän kuin tervetullut tutustumaan isäänsä.

Haluaisin tietää. Jos lapsi olisi saanut alkunsa ennen meidän juttua niin sillä ei olisi merkitystä meidän parisuhteeseen ja jos lapsi olisi saanut alkunsa meidän jutun aikana niin sitten olisikin rankat keskustelut ja luultavasti ero.

Olen tätä miettinyt...ja luultavasti haluaisin tietää.
Kuten jo aiemmat mainitsi, jos lapsi olis saanut alkunsa ennen meidän suhdetta, niin asia ei vaivaisi minua.
Monasti mietin, että tuleekohan jonain päivänä joku kolkuttelemaan ovelle :p

Yhteistyössä