G: Hääsuunnittelijan käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Collie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Collie

Vieras
Juttelin/kinastelin viikonloppuna tyttökavereitteni kanssa hääsuunnittelijan tarpeellisuudesta ja käytöstä. Nyt haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä.

Eli käyttäisitkö ja mihin tarkoitukseen (jos siis käyttäisit), hääsuunnittelijaa ja hänen palveluitaan? Entä mitä olisit valmis maksamaan? Löysin netistä yhden hääsuunnittelijan joka toimii tuntitaksalla -30?/tunti! Mun mielestä aika hirvittävä summa!

Kiitos vastauksista!

p.s. en oikein keksinyt muutakaan aluetta jolle kyselyni laittaa.

Collie

mihin hääsuunnitelmiin sitä hääsuunnittelijaa tarvisit? omasta kokemuksesta kaiken pystyy ja kerkiää itsekkin suunnitella haluamakseen. kallista touhua tuntuu olevan. en käyttänyt, en edes harkinnut, enkä edes harkitsisi. =)

olishan se ihanaa kun jokum tekis kaikki puolesta,jos siis olis rahaa.
en ole itse kokenut häistä suurempaa stressiä,pikkuhiljaa tekee hommia valmiiksi ja kaikkein tärkeintä on tehdä paljon ajatustyötä niin kokonaisuus pysyy kasassa.

Minusta on kivaa suunnitella itse omannäköiset häät. En siis koe tarvitsevani mitään ulkopuolista hörhöilijää, vaikka ois kuinka paljon rahaa.

Meille on tulossa elokuussa kohtalaisen isot (yli 100 vierasta) häät. Pikkuhiljaa suunnitellaan ja tehdään. Ei mitään stressiä. Tyylikkäät ja yksinkertaiset. En halua mitään vouhotuksia.

En käyttänyt eikä tullut edes mieleen.Rahaa palaa ilman sitäkin aivan tarpeeksi.
Meillä vieraita n.90 ja koko homma taisi kustantaa 10000 euroa.Siinä oli laslua ihan tarpeeksi ilman ylimääräisen palkkoja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 06:14 Micosa kirjoitti:
En käyttänyt eikä tullut edes mieleen.Rahaa palaa ilman sitäkin aivan tarpeeksi.
Meillä vieraita n.90 ja koko homma taisi kustantaa 10000 euroa.Siinä oli laslua ihan tarpeeksi ilman ylimääräisen palkkoja.

Ihan oikeesti 10000?? meillä ystävillä ja sukulaisillla monella mennyt n2500-3000? Tosin paljon on niissä tehty itse ruoat jne..Itsekin meinaan niin että teeemme mahdollisimman paljon itse. Ihan siis uteliaisuudesta kysyn mihin on niin paljon mennyt rahaa?

Me emme aio käyttää hääsuunnittelijaa koska haluamme että häistämme tulee meidän ja ystäviemme räätälöimät koska tiedämme parhaiten silloin että häät ovat meidän näköisemme.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 23:27 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 06:14 Micosa kirjoitti:

Ihan oikeesti 10000?? meillä ystävillä ja sukulaisillla monella mennyt n2500-3000? Tosin paljon on niissä tehty itse ruoat jne..Itsekin meinaan niin että teeemme mahdollisimman paljon itse. Ihan siis uteliaisuudesta kysyn mihin on niin paljon mennyt rahaa?

Aikaa meni,mutta vastaan silti.Olin valmis maksamaan hieman enemmän että sain kaiken sen mitä halusin.Paikka oli hieman arvokkaampi kuin muut paikkakunnalla(mutta muuta en huolinut)
Ruokaan kuului esim.kokonainen vartaassa grillattu porsas sille hintaa taisi tulla lähemmäs 500 euroa
,savusauna 30 henk.jatkoille ruokineen toi lisähintaa.Juomat kaikki paikan emännän kautta,yöpyminen jne.Bändi maksoi kiitettävästi.
Sormus teetettiin?muut korut.
Sitä kummasti vain kului.

En käyttänyt suunnittelijaa mutta kaikki asiat kannattaa mitä tulee häihin liittyen mieleen ja mitä tarvitaan kirjata ylös vihkoon ja miettiä myös ratkaisut sinne.

Meillä oli häät tuossa reilu 3 vuotta sitten meiän näköiset. Vieraita vajaa 200 vaatimattomat mutta kaikki tuntuivat viihtyneen ja mitään ei puuttunut. Meiän ihanat kaverit teki ohjelmaa ja meillä oli tuttu keittiöväki ja hyvä emäntä.
Jos omia tunteja ei rahaksi muuta kustannukset pukujen, kukkien, ruokien, talovuokran yms. kanssa alle 2000?.

Eli edullisesti isotkin häät saa näyttäväksi ja mukaviksi, mutta silloin ei voi hinnoitella omia tuntejaan.

Yhteistyössä