Miten sinä?
Non compos mentis 04.11.2010 #2 En mä tiedä. Olen toisinaan huolissani paljonkin, yritän suunnitella, mutten osaa.
Hömpsähdys 04.11.2010 #3 Mä elän kyllä todellakin vaan tätä hetkeä. Viikkoa pidemmälle en osaa suunnitella ollenkaan
Rollolainen 04.11.2010 #4 ei kannata suunnitella montaa kuukautta eteenpäin elämää, se EI KUITENKAAN mene koskaan niin kun on sunnitellut
ei kannata suunnitella montaa kuukautta eteenpäin elämää, se EI KUITENKAAN mene koskaan niin kun on sunnitellut
"vieras" 04.11.2010 #5 Päivä kerrallaan, ei ylimääräisiä päiviä yhtään. Aamulla kiva kun herää ja muistaa että olikohan tänään jonku neuvola tms.
Päivä kerrallaan, ei ylimääräisiä päiviä yhtään. Aamulla kiva kun herää ja muistaa että olikohan tänään jonku neuvola tms.
tj 04.11.2010 #7 Alkuperäinen kirjoittaja tj: Näytä alkuperäinen viesti Ja tässäkin pätee se kultainen keskitie. Click to expand... Eli hiukan voi ja kannattaakin suunnitella, mutta silti pyrkiä nauttimaan myös hetkestä.
Alkuperäinen kirjoittaja tj: Näytä alkuperäinen viesti Ja tässäkin pätee se kultainen keskitie. Click to expand... Eli hiukan voi ja kannattaakin suunnitella, mutta silti pyrkiä nauttimaan myös hetkestä.