G: Baarimikko, Rekkakuski vai Maajussi?

Kyllä se noista olis se maajussi.
Se ehkä kestäis sen, että mä haisen aina hevonpaskalle. Ja kananpaskalle.
Ja saattais jopa välillä tyhjentää lantalan.

Mutta nyt olen ihan vallan tyytyväinen tuhon nörttiin, joka vaan näyttelee maajussia vapaa-ajalla :D
 
malla
Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ottaaks kaikki maajussin ku se ois luotettava :xmas:
ei kun ottasin sen työaikojen takia. en tahtos miestä, joka ois koko ajan reissussa tai yöt töissä viinan kanssa läträämässä. maajusseilla on talvella aikaa matkustaa brasiliaan.
väärin, maajusiin täytyy hoitaa ne lehmät talvellakin. ja jos todella vähän haluat miestä nähdä, niin silloin kannattaa ottaa ison talon isäntä mieheksi
oottako kuulleet lomittajista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä ottaisin rekkakuskin. Ne on hot :p
Mä en mitenkään tietoisesti ole valinnut koskaan rekkakuskeja, mutta jostain syystä melkein kaikki mun poika-/miesystävät on olleet kuljetusalalla. Ap:n vaihtoehdoista kävisi varmaan kyllä melkein mitä vaan koska yleensä kai nuo kaikki tekee melko paljon ja erikoisiinkin aikoihin töitä. Sais omaa aikaakin. B)
 
Rekkakuski ois siinä mielessä ok, että ei tarvis ihan koko aikaa katsella samaa naamaa, toisinaan ois pitempään pois ja toisinaan pitempi vapaa. Sit vois joskus lähtä mukaan.. :)

Maajussiki saattais olla ok... Paitsi että ne on suunnilleen aina töissä. Ainaki keväisin ja syksyisin.

Baarimikossa ei sinänsä varmaan mitään vikaa ois, paitsi siinäki työajat huonot. Ja en tiedä ainakaan yhtään baarimikkoa, jota ei muutenki nuo baarit puoleensa vetäis kovasti... Arvomaailmatörmäystä vois tulla turhan paljo.

Kyllä mä mieluiten piän tuon mun raksamiehen. ;) Säännöllinen työaika ja töitä ei voi tuoda kotiin. Lihakset ja kunto ei pääse lopahtamaan... Palkka vaan ei oo mikään kehuttava, mutta kyllähän sillä pärjää ku pistää pärjäämään. Ja mies on hikinen ja paskanen aina päivän päätteeksi, mutta onneksi suihku on käytettävissä. :D
 

Yhteistyössä