G: Baarimikko, Rekkakuski vai Maajussi?

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ottaaks kaikki maajussin ku se ois luotettava :xmas:
ei kun ottasin sen työaikojen takia. en tahtos miestä, joka ois koko ajan reissussa tai yöt töissä viinan kanssa läträämässä. maajusseilla on talvella aikaa matkustaa brasiliaan.
Mä en tunne yhtäkään maajussia, jolla olisi talvellakaan aikaa matkustaa ulkomaille jos eläimiä hoidettavana.
missä aloituksessa sanottiin, että maajussilla on eläimiä? =)
JOS on eläimiä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ottaaks kaikki maajussin ku se ois luotettava :xmas:
ei kun ottasin sen työaikojen takia. en tahtos miestä, joka ois koko ajan reissussa tai yöt töissä viinan kanssa läträämässä. maajusseilla on talvella aikaa matkustaa brasiliaan.
Mä en tunne yhtäkään maajussia, jolla olisi talvellakaan aikaa matkustaa ulkomaille jos eläimiä hoidettavana.
Lomittajat on keksitty... :)
Mutta mun tuntemat ei kyllä käytä lomittajia siihen tarkoitukseen, että pääsevät itte ulkomaille viikoksi pariksi. Tulee varmaan aika kalliiksi ensin maksaa loma ja sitten vielä lomittajasta.
 
00
Minulla on rekkakuski (joskaan ei aja pitkiä viikkoja, eli vilahtaa viikolla kotonakin).
En vaihtais!
Jos jotakuta se öljyn haju nyt haittaa - niin entäs lannan? tai ummehtunut tupakki?
 
Olen ollut naimisissa maajussin kanssa, en olis vaihtanut, vaan ei ollut meidän kädessä se valinta. Nyt olen naimisissa rekkamiehen kanssa joka kylläkin nyt johtoportaassa duunissa, mutta vähintää yhtäpaljon liikenteessä kuin siinä firmassa autotkin. En vaihtais!
 
CC
Maajussit ovat ihan pahinta mies-ainesta. Suurin osa näistä mammanpassaamia juoppoja ja mielenterveysongelmaisia. Loput ovat sitten onnettomia nyhveröitä, jotka viettävät kaiket ajat navetassa tai koneiden kimpussa.

Tämä mielipide perustuu läheiseen havaintoon.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Maajussi, mutta en itse haluaisi olla maatilalla töissä. Pitkä työmatka autoillen (maalla ei yleensä kulje bussit - paitsi koulubussit, jos nekään) saattaisi jonkin verran ottaa kyllä päähän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ottaaks kaikki maajussin ku se ois luotettava :xmas:
ei kun ottasin sen työaikojen takia. en tahtos miestä, joka ois koko ajan reissussa tai yöt töissä viinan kanssa läträämässä. maajusseilla on talvella aikaa matkustaa brasiliaan.
Mä en tunne yhtäkään maajussia, jolla olisi talvellakaan aikaa matkustaa ulkomaille jos eläimiä hoidettavana.
Lomittajat on keksitty... :)
Mutta mun tuntemat ei kyllä käytä lomittajia siihen tarkoitukseen, että pääsevät itte ulkomaille viikoksi pariksi. Tulee varmaan aika kalliiksi ensin maksaa loma ja sitten vielä lomittajasta.

Vuosiloman lomitusta ei tarvitse maksaa ellei ole tullut lähivuosina tähän muutosta. Mutta niitä päiviä ei ole kuin 21 vuodessa ja siihen lasketaan sunnuntaitkin. tosiaan eläintilalla ollaan kaikki muut päivät töissä, joulut, jussit jne. Tosiaan sitovin työ on maanviljeys eletään täysin työn rytmityksen mukaan. Jos ei ole eläimiä, niin kesät menee pellolla ja talvet metsässä tai vieraassa duunissa. Täällä päin ehkä talviaikaan pitävät sunnuntait vapaana he kellä ei eläimiä... Ja etelänmatkoilla käy tosi harva, mielummin lomat pätkitään pieniksi pätkiksi pisin vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ottaaks kaikki maajussin ku se ois luotettava :xmas:
ei kun ottasin sen työaikojen takia. en tahtos miestä, joka ois koko ajan reissussa tai yöt töissä viinan kanssa läträämässä. maajusseilla on talvella aikaa matkustaa brasiliaan.
Mä en tunne yhtäkään maajussia, jolla olisi talvellakaan aikaa matkustaa ulkomaille jos eläimiä hoidettavana.
Lomittajat on keksitty... :)
Mutta mun tuntemat ei kyllä käytä lomittajia siihen tarkoitukseen, että pääsevät itte ulkomaille viikoksi pariksi. Tulee varmaan aika kalliiksi ensin maksaa loma ja sitten vielä lomittajasta.
Noi lomittajien palkat saa EU vähennyksiin. Eikä noi äkkilähtö matkat kauheesti maksa, luulis jopa maajussilla olevan varaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CC:
Maajussit ovat ihan pahinta mies-ainesta. Suurin osa näistä mammanpassaamia juoppoja ja mielenterveysongelmaisia. Loput ovat sitten onnettomia nyhveröitä, jotka viettävät kaiket ajat navetassa tai koneiden kimpussa.

Tämä mielipide perustuu läheiseen havaintoon.
Ja näin ollen tunnet kaikki maajussit. :xmas:
 

Yhteistyössä