Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Eka ajattelin että tää on galluppi ja meinasin tulla saman kirjottamaan. On se vaan niin kamala biisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kahvikatti:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Eka ajattelin että tää on galluppi ja meinasin tulla saman kirjottamaan. On se vaan niin kamala biisi![]()
Tämä on nimenomaa gallup kamalimmasta biisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No on kyllä raivostuttava!!
Toinen mikä mua ärsyttää ni on se hei tonttu-ukot hyppikää.. "Hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä" WHAAAT?!?!![]()
![]()
![]()
Siis ihan todella kivat.Alkuperäinen kirjoittaja hekla:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No on kyllä raivostuttava!!
Toinen mikä mua ärsyttää ni on se hei tonttu-ukot hyppikää.. "Hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä" WHAAAT?!?!![]()
![]()
![]()
tosi kivat sanat![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No on kyllä raivostuttava!!
![]()
![]()
tosi kivat sanat![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siis ihan todella kivat.Alkuperäinen kirjoittaja hekla:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No on kyllä raivostuttava!!
![]()
![]()
tosi kivat sanat![]()
![]()
![]()