G: Ärsyttävät mainokset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Missä pikkulikka selittää tulevasta ammatistaan "Musta tulee lentotäti... päläpäläpälä... ja sitten mä hymyileen tällee...!" (ja hymy perään ) |O

*muoks* Ja toinen on se fucking Marianne-karkkimainos missä se karkki jotain peilailee ja taustalta tulee laulu tyyliin "moppe titta mii..." (joo, en tiedä sanoja :ashamed: )

Kertokaa muista teidän mielestä hirveistä mainoksista! =)

minustakin on tosi ärsyttävää kun lapsia käytetään mainoksissa. se oli aivan kamala joku pyykkiaine mainos missä niitä lapset sanoi " isi näytä miten syöksy taklataan" " tehdään vielä 50 kertaa" "sun vuoro äiti"

|O

Alkuperäinen kirjoittaja tollo peloton:
no se peräpukama mainos ja sitten se jossa se apteekin täti puhu alapäästä..

Näist ol yhtenä päivänä koulus puhe ja moni oli sitä mieltä et ne ei kuulu televisioon varsinkaan mainoksena..

niin ja sit joku pakastekeitto mainos. missä työpaikalla nainen lämmittää mikrossa sitä keittoa ja lehdellä oikein tuulettaa sitä tuoksua muillekin. mua rupee aina naurattaa että jospa se haju olikin niin kauhee kun ne kaikki muut häipy heti... :laugh:

Just nää peräpukamajutut ja kutiaako peräaukkosi, puhumattakaan kuivuudesta alapäässä. Ei helvetti, miks KAIKKI tollaset pitää toitottaa mainoksissa. Jotain rajaa, pliis!

Alkuperäinen kirjoittaja Voihan kutina:

Just nää peräpukamajutut ja kutiaako peräaukkosi, puhumattakaan kuivuudesta alapäässä. Ei helvetti, miks KAIKKI tollaset pitää toitottaa mainoksissa. Jotain rajaa, pliis!

:laugh: Mun mies aiko hommata paidan missä lukee kissan kokoisim kirjaimin PERÄAUKON KUTINA!!! :laugh:

Yhteistyössä