G: Arjen pieniä iloja?

Just toi käsisaippua juttu :D Moon muutenkin mainoksen orja joten tulee aina kokeiltuu kaikkee uutta.Ja se pätee myös pesu-ja huuhteluaineisiin,siivousaineihiin yms.Vaikka ois edellisenä päivänä lattiat pesty niin jos olen ostanut uutta lattianpesuainetta niin sitä on pakko heti kokeilla :D Ja sit jos olen ostanut vaikka uudet käsipyyhkeet tms.niin ihanaa kun ne on esillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Just toi käsisaippua juttu :D Moon muutenkin mainoksen orja joten tulee aina kokeiltuu kaikkee uutta.Ja se pätee myös pesu-ja huuhteluaineisiin,siivousaineihiin yms.Vaikka ois edellisenä päivänä lattiat pesty niin jos olen ostanut uutta lattianpesuainetta niin sitä on pakko heti kokeilla :D Ja sit jos olen ostanut vaikka uudet käsipyyhkeet tms.niin ihanaa kun ne on esillä =)
Sul on mun luonto :D
Kivahan se on kun tuoksuu hyvälle. Mulla on vähän käsipyyhkeidenosto-kielto, niitä kun tuppaa olemaan miehen mielestä muka liikaa.

Sain jouluna ihanaa hajuvettä, poikanikin ihastui ikihyviksi ja jaksaa kainalossa kertoa miten hyvälle äiti tuoksuu.
Nyt usein kun menen antamaan iltasuukon niin haistan vaimean hajuveden tuoksun. Hän tykkää suihkaista sitä vähän kädelle kun tuoksuu hyvälle äidille. Ja äidin sydän sulaa :heart:

Yhteistyössä