G: aloitatko nyt syksyllä uuden harrastuksen?

vieras
Olis kyl kiva, mutta mulla ei oo mitään aavistusta mitä Porissa vois harrastaa. Muutetaan sinne vasta lokakuussa ja varmaan kaikki kiva on siihen mennes alkanu ja varattu.
 
Madeleine02
Pitäis kyllä jotain keksiä. Sais edes revittyä ittensä säännöllisesti lenkille. Täällä korvessa vaan nuo vaihtoehdot aika rajallisia. Kansalaisopiston kurssit pitää kattoa kunhan ilmestyvät.
 
Ehkä tulee käytyä luistelemassa jäähallin luisteluvuoroissa tytön kanssa, jos vain pysyn mahani kanssa pystyssä B) Ja täällä noi hallivuorot on ilmaiset, jotka kestää läpi vuoden joten tytön seurana varmaankin.
Ja ehkä oisin myös kurssille menossa.
 
inkku
Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:
Haluaisin aloittaa taas ratsastuksen vuosien tauon jälkeen.
Minä myös :) Olen vaan muuttanut niin kauaksi kotikonnuilta, että en oikein tiedä minne menisin. Olisi kiva mennä sellaiselle aikuisille suunnatulle kurssille jossa elvytettäisiin uinuvia taitoja :)
 
vieras
Jatkan vanhaa harraatusta, eli kuntosalilla ja jumpissa käyntiä. Muuta ei oikein ehdikään, koska käyn tuolla salilla kuitenkin useamman kerran viikossa. Lapsen kanssa jatketaan varmaan muskaria ja perhekerhoilua. Vauva syntyy joulukuussa, joten siksikin ei nyt oikein jaksaisi mitään uutta aloitella.
 

Yhteistyössä