G: ällöttävin tunne? Mulla se kun vessapaperi hajoaa kesken pyyhkimisen ja sormi tökkää... yöööörgh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
Pesen varmaan viisi minuuttia sormea sen jälkeen ja läträän lopuksi käsidesit päälle. Mutta se tunne on niin kamala, että meinaa laatta lentää!

Mikä sulla?

Sen keltaisen ohuen vessapaperin kanssa käy aina noin. Onneksi siihen törmää enää harvoin ja nekin kerrat yleisö wc:issä. Hyi :x toi on kyllä tosi ärsyttävää.

Moni asia ärsyttää, nyt iltapala-aikaan ärsyttää taas nuo pahviset litran jogurttipurkit. Jogurttia jää aina siihen kaatonokkaan ja klimppiintyy siihen. Ärsyttävää ja ällöttävää :headwall:

Viimeaikaisista se kun dreenit vedettiin ihon alta pois ja teippejä revittiin pois iholta :x
Se kun synnytyksessä lapsen pää on puoliksi ulkona.
Ja ihan jokapäiväisesti se kun joku mässyttää jotain ruokaa (varsinkin banaania) ihan korvanjuuressa, esim. junassa heti seuraavalla penkillä takana.

Mulla on kans toi ihan sama ällötys. Exä aina valitti, että tuhlaan kauheesti vessapaperia turhaan, mutta kun haluan välttää sitä sormi pyllyyn-lisämaustetta viimeiseen asti. Toinen vessaällötys on kans se jos kakka loiskahtaa pönttöön ja vedet lennähtää pakaroille. Yöks.

Se kun sukupuolitautitesteissä työnnetään pumpulipuikko vehkeen päästä sisään. En ole tarvinnut onneksi kuin kerran eläissäni kokea ja jos minusta on kiinni niin jäi viimeiseksi.

Voisin kuvitella että vatsatähystys eli mikä gastroskopia se on missä työnnetään letku suun kautta vatsalaukkuun on ällöttävämpi kokemus mutta onneksi ei ole tarvinnut sellaiseen joutua.

• Tykkää
Reactions: Jeremyn Roni
Se tunne kun joku esine pudota molskahtaa wc-pyttyyn ja tiedät että se on kaivettava sieltä ylös. Hyi...

Potalle opetteleva lapsi kakkaa pikkuhousuihin/kalsareihin. Vaipassa se ei ällötä, mutta ne housut... Mä kammoan tätä niin paljon, että joko mies vaihtaa ja pesee suosiolla tai viskon alkkarit sellaisenaan suoraan roskiin. Tää on mun fobia - kakkakääryle housuissa :x

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24512937:
Ehdottomasti se kun tuntee oksennuksen olevan pyrkimässä ulos.

Veskissä toisen lämmittämälle renkaalle istuminen, jostain syystä..... vaikkei se kylmäkään mukava ole :D

Minä kans pelkään oksentamista ihan kamalasti :( Tuo tunne on aivan kamala :(

Se kun sukupuolitautitesteissä työnnetään pumpulipuikko vehkeen päästä sisään. En ole tarvinnut onneksi kuin kerran eläissäni kokea ja jos minusta on kiinni niin jäi viimeiseksi.

Voisin kuvitella että vatsatähystys eli mikä gastroskopia se on missä työnnetään letku suun kautta vatsalaukkuun on ällöttävämpi kokemus mutta onneksi ei ole tarvinnut sellaiseen joutua.

Letkun nieleminen ei ole paha,mutta kun perseen kautta mennään letkulla sisään niin hyi hitto.Mulle teki niin järkyttävän kivun/oksennuksen että ei ikinä enää.Seuraava tehtiinkin nukutuksessa.

COlonoskopia on varmaan yhtä herkkua, peräpään kautta letkua suoleen :)

Kun gynekologi työntää sen alapään avaavan esineen sisään. Ja se tunne jo sitä ennen, kohta se tulee..

Ja se ääni mikä siitä lähtee, kun se lekuri laittaa sen "lukkoon" :x :x

Se kun horjahdat ja varaat täydellä painolla pari päivää sit leikatulle jalalle, silloin kun sulla on pitkä kipsisaapas etkä sais vielä laittaa yhtään painoa sille koivelle :x :x

[QUOTE="Rosahdus";24516261]Monta itseänikin ällöttävää olitte jo luetelleet, mutta lisäyksenä vielä se tunne, kun törmäät suihkussa suihkuverhoon ja se liimautuu pitkin ihoa. :/[/QUOTE]

hahahahahahahaahahahahha :) voin kuvitella :)

mä vihaan inva-wc:itä. Harmittavan usein niissä on samassa lastenhoitohuone...ja yök, meinaa okso lentää.. ja sellaiset paikat, esim. mökit, hotellit yms...missä on niitä invakahvoja ja muita apuvälineitä... En suostu menemään !

Yhteistyössä