No tuota olen itsekin ihmetellyt, kun kyllä ne apteekista osaa oikean lääkkeen myydä.Tää Zalando on kyllä saanut hirveästi huomiota, en käsitä miten se nyt niiin paljon voi ärsyttää
Ärsyttävimpiä on kaikki emätinpuikko-, tamponi-, side-, ummetus- ja ripulimainokset sun muut. Miksi, siis MIKSI niitä pitää mainostaa telkkarissa???
Kai nyt jokainen tajuaa mennä apteekkiin kyselemään niitä ummetuslääkkeitä jos ummetusta on?
Niin ja PYYHKIMÄÄÄÄÄN!!!-mainos, hyi yök miten kuvottava.
Minä taas en ole ihmetellyt ollenkaan, miksi jotain mainostetaan. Mutta sitä ihmettelen, miksi tehdään niin luokattoman huonoja mainoksia Pelicans-mainokset on muuten hauskoja, katsoin niitä Youtubesta pari päivää sitten.No tuota olen itsekin ihmetellyt, kun kyllä ne apteekista osaa oikean lääkkeen myydä.
Kaikki ei halua puhua sen apteekkarin kanssa niistä pukamistaan. On helpompi yrittää napata se purkki hyllystä, kun tietää minkä merkkistä ja näköistä putelia vaivaansa tarvii. Siksi niitä mainostetaan.Tää Zalando on kyllä saanut hirveästi huomiota, en käsitä miten se nyt niiin paljon voi ärsyttää
Ärsyttävimpiä on kaikki emätinpuikko-, tamponi-, side-, ummetus- ja ripulimainokset sun muut. Miksi, siis MIKSI niitä pitää mainostaa telkkarissa???
Kai nyt jokainen tajuaa mennä apteekkiin kyselemään niitä ummetuslääkkeitä jos ummetusta on?
Niin ja PYYHKIMÄÄÄÄÄN!!!-mainos, hyi yök miten kuvottava.
Samaa olen ihmetellyt! Kaunis, normaali, terve nuori nainen.Mikä siinä Kiirassa ärsyttää? :O
PeesiNissen - ilo silmälle, kun siinä lauletaan jo joululaulua.
Teennäinen ääniSamaa olen ihmetellyt! Kaunis, normaali, terve nuori nainen.
Niin, kaikki urheilijathan ovat myös koulutettuja näyttelijöitä...Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;27388543:Teennäinen ääni
Kimi Räikkönen, Tommi MäkinenNiin, kaikki urheilijathan ovat myös koulutettuja näyttelijöitä...