ok
Itse pesen jälkeen, ikävä kyllä joskus liian pian syömisen jälkeen. Tiedän että pitäisi pitää väliä, ettei kiille kulu.
Eikö se inhota olla tunkkaisin hampain? Mulla on aina yön jäljiltä paha maku suussa, ja henkikin varmasti haisee.Mä en oo ikinä pessy hampaita aamulla. Vain illalla.
En mää koskaan syö iltapalaa just ennen nukkumaanmenoa, siinä on yleensä ainakin tunti väliä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28278824:Taas kerran ihmettelen näitä "tietysti ennen" -vastauksia. Joo tiedän, että heti aamupalan jälkeen ei saa pestä, mutta toimitteko illalla saman logiikan mukaan, eli ensin hammaspesu ja sitten vasta iltapala?
No ei tietenkään. Syön iltapalaa klo 19aikaan, mutta nukkumaan menen vasta puolenyön jälkeen eli hampaat pesen vasta tosi myöhään.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28278824:Taas kerran ihmettelen näitä "tietysti ennen" -vastauksia. Joo tiedän, että heti aamupalan jälkeen ei saa pestä, mutta toimitteko illalla saman logiikan mukaan, eli ensin hammaspesu ja sitten vasta iltapala?