G .a) minkä kirjan luit viimeksi? b) Mikä kirja menossa NYT? c) Entä mihin kirjaan tartut seuraavaksi? :)

• Viestiketjun aloittaja Kirjahullu
  • Ensimmäinen viesti
"Oops"
a) Jennifer Weinerin Tietyt tytöt (ihanaa hömppää, lopussa itkin silmät päästä... )

b) J.R Ward : pimeyden rakastaja (luen tätä toista kertaa ... ihana kirjasarja .. uusi osa ilmestyy maaliskuussa <3 )

c) Tess Gerritsen : Jääkylmä (dekkaria... )

"vieras"
a) Irvingin Kunnes löydän sinut, toinen lukukerta ja yhä loistava :)
b) Tuhma tyttö eli tämä http://www.otava.fi/kirjat/suomennettu/2010/fi_FI/tuhma_tytto/
c) En tiedä vielä, hyllyssä ois muutama hyvä mieheltä saatu kirja. Menee noin kirja päivässä, joten loppuviikosta kirjakauppaan tai kirjastoon :)

"vieras"
Viimeksi luin Leena Lehtolaisen uusimmat "Minne tytöt kadonneet?" (nimestä en ihan sata varma), tällä hetkellä ei mitään kirjaa menossa enkä tiedä vielä minkä aloittais seuraavaksi, toi huumeäidin tarina jonka joku edellä mainitsi vois olla kiinnostava.

"vieras"
Ihan viimeiseksi lukemani kirja oli vampuurihömppää, yksi osa Stackhouse-sarjasta. Tällä hetkellä vaiheessa on Puhdistus ja vähän pidempiaikaisena projektina Danten Jumalainen näytelmä. Seuraavasta kirjasta en vielä tiedä, onhan noita vaihtoehtoja tuossa hyllyssä.

"Oops"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23138244:
Viimeksi luin uusimman Scarpetan.
Tällä hetkellä on menossa Keijo Leppäsen Parempi polvi ja seuraavaksi tartun kirjaan nimeltä Valkea voima- huumeäidin tarina.
Tuon Karin Mäkelän haastattelu oli uusimmassa Me Naiset - lehdessä ja varasin kirjan kirjastosta samantien. Vaikuttaa mielenkiintoiselle... hieman jäi haastattelusta kuitenkin kummallinen maku suuhun. Karin kritisoi yhteiskuntaa ja sitä, ettei lapsensa saanut ajoissa oikeanlaista apua niin että vanhin poika teki itsemurhan. Kuitenkaan ei tunnu itse kantavan vastuuta tapahtuneesta ... hänhän miehensä kanssa huumeittenkäytöllä ajoi tilanteen siihen, että yhteiskunnan piti ottaa lapset huomaansa?

Viimeiseksi luin Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen, ja nyt kahlaan läpi Stieg Larssonin Millennium-trilogian päättävää The Girl Who Kicked the Hornets' Nest -opusta, ja seuraavaksi olis tarkoitus lukea Chuck Palahniukin Tukehtuminen.

ketjuun jo vastannut vieras
A. Ihmisen fysiologia ja anatomia
B. -
C. biokemian ja solubiologian perusteet
Mä luen näitä kun muut tykkää romaaneista :D:D
No itse asiassa mäkin olen lukenut myös koulukirjoja ja tällä hetkellä intensiivimisimmin olen paneutunut Galenokseen, mutta ajattelín, että tässä kysellään ihan romaaneista. :D

Pääsykokeisiinko pänttäät vai ihan muuten vaan kahlaat noita läpi? ;)

No itse asiassa mäkin olen lukenut myös koulukirjoja ja tällä hetkellä intensiivimisimmin olen paneutunut Galenokseen, mutta ajattelín, että tässä kysellään ihan romaaneista. :D

Pääsykokeisiinko pänttäät vai ihan muuten vaan kahlaat noita läpi? ;)
No mutta jos luen niitä huvikseen niin onhan se eri asia. Pänttään minäkin koulujuttuihin mutta en laskenut niitä mukaan. ;)
Huvikseen juu, en pidä "saduista" joten turrutan lukuhimoa tuollaisilla...

Yhteistyössä