Tuon Karin Mäkelän haastattelu oli uusimmassa Me Naiset - lehdessä ja varasin kirjan kirjastosta samantien. Vaikuttaa mielenkiintoiselle... hieman jäi haastattelusta kuitenkin kummallinen maku suuhun. Karin kritisoi yhteiskuntaa ja sitä, ettei lapsensa saanut ajoissa oikeanlaista apua niin että vanhin poika teki itsemurhan. Kuitenkaan ei tunnu itse kantavan vastuuta tapahtuneesta ... hänhän miehensä kanssa huumeittenkäytöllä ajoi tilanteen siihen, että yhteiskunnan piti ottaa lapset huomaansa?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23138244:Viimeksi luin uusimman Scarpetan.
Tällä hetkellä on menossa Keijo Leppäsen Parempi polvi ja seuraavaksi tartun kirjaan nimeltä Valkea voima- huumeäidin tarina.
On muuten hyvä!ja seuraavaksi olis tarkoitus lukea Chuck Palahniukin Tukehtuminen.
A.The mammoth book of timetravel romanceSiinäpä ne kysymykset olikin
No itse asiassa mäkin olen lukenut myös koulukirjoja ja tällä hetkellä intensiivimisimmin olen paneutunut Galenokseen, mutta ajattelín, että tässä kysellään ihan romaaneista.A. Ihmisen fysiologia ja anatomia
B. -
C. biokemian ja solubiologian perusteet
Mä luen näitä kun muut tykkää romaaneista
No mutta jos luen niitä huvikseen niin onhan se eri asia. Pänttään minäkin koulujuttuihin mutta en laskenut niitä mukaan.No itse asiassa mäkin olen lukenut myös koulukirjoja ja tällä hetkellä intensiivimisimmin olen paneutunut Galenokseen, mutta ajattelín, että tässä kysellään ihan romaaneista.
Pääsykokeisiinko pänttäät vai ihan muuten vaan kahlaat noita läpi?