G: 3v:n hengitys haisee, minne veisit hänet näytille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Viitaten aloitukseeni http://kaksplus.fi/keskustelu/t1637631#m19092625 eli jos hampaat pestään säännöllisesti eikä omiin silmiisi satu hampaissa, kielessä tai suusta mitään erikoista niin mihin veisit lapsesi ensin näytille..

A. Lääkäriin (lastenlääkärille vai korva/nenä/kurkkutautien erikoislääkärille)
B. Hammashoitolaan (hammashoitajalle vai hammaslääkärille)

Perustellakin saa..

?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viitaten aloitukseeni http://kaksplus.fi/keskustelu/t1637631#m19092625 eli jos hampaat pestään säännöllisesti eikä omiin silmiisi satu hampaissa, kielessä tai suusta mitään erikoista niin mihin veisit lapsesi ensin näytille..

A. Lääkäriin (lastenlääkärille vai korva/nenä/kurkkutautien erikoislääkärille)
B. Hammashoitolaan (hammashoitajalle vai hammaslääkärille)

Perustellakin saa..

?

Varmaan kysyisin eka lastenneuvolan terveydenhoitjalta, et mihin hän suosittelis ottamaan yhteyttä. Ongelma kun saattaa olla yhtä hyvin hammaslääkärin kun tk-lääkärin, kuin erikoislääkärinkin asia...

Vieras, saa kait sitä kysyä vaikak itse sitä lopulta asian päättääkin? Meillä on miehen kanssa eri mielipide, minä veisin lääkärille ja mies hammashoitolaan. Tahtoisin nyt tietää että mitä muut tekisivät. Tokihan saatetaan joutua käymään molemmissa mutta kummasta nyt olisi järkevintä aloittaa, sitä olen tässä hakemassa.

Vieras, saa kait sitä kysyä vaikak itse sitä lopulta asian päättääkin? Meillä on miehen kanssa eri mielipide, minä veisin lääkärille ja mies hammashoitolaan. Tahtoisin nyt tietää että mitä muut tekisivät. Tokihan saatetaan joutua käymään molemmissa mutta kummasta nyt olisi järkevintä aloittaa, sitä olen tässä hakemassa.

oletko huomioinut lapsen kielen pesun hampaiden pesun yhteydessä? siitä tulee monesti paha haju.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:

oletko huomioinut lapsen kielen pesun hampaiden pesun yhteydessä? siitä tulee monesti paha haju.

Kyllä, olemme alkaneet harjaamaan hellästi myös kieltä muttei sekään auta.

Yhteistyössä