M
mie vaaa
Vieras
Sain tuollaiset Fun-tex -merkkiset tyttöjen tumman lilat talvikengät anopilta tytölle, mutta ovat auttamatta liian pienet, koko 21. Paljonkohan niistä kehtaisi huudossa pyytää? Entä Rukan sadeanorakista, väri pinkki?
Kamala ihminen kyselee täällä, mutta kun ei voi rouva ensin kysyä mitä tarttee, ni kai sitten on myyntiin laitettava.
Kamala ihminen kyselee täällä, mutta kun ei voi rouva ensin kysyä mitä tarttee, ni kai sitten on myyntiin laitettava.