fuck buddyt ja perhe-elämä

• Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
onneton
Olen perheenäiti. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 18 vuotta. Viime vuonna ajauduin seksisuhteeseen erään tuttavan kanssa ja siitä sitten alkoi tämä pettämisen kierre. Olen ollut tässä puolentoista vuoden aikana jo 10 eri miehen kanssa sängyssä. Se ei edes tunnu enää pettämiseltä tai mitenkään väärältä miestäni kohtaan. Hän ei tiedä näistä seksijutuista mitään, mutta tietää sen, että olen suudellut useitakin miehiä. Olen itse kertonut. Eilen ehdotin että eläisimme ns vapaassa suhteessa jossa molemmilla saa olla ulkopuolisia suhteita. Mies ei hyväksynyt tätä ehdotusta. Eipä ollut yllätys. Se olisi mulle vaan helpompaa, koska en loukkaisi ja pettäisi häntä omalla toiminnallani. Tiedän, että minussa on jotain pahasti vialla. Päällisin puolin olen kunniallinen kansalainen ja vieläpä ammatissa, jota arvostetaan. Auttakaa!

Nainen
Huh..

Sinäpä aivan itse vain voit sen lopettaa. Mieti ja tarkastele moraalikysymyksiä ja sitä että miten kaiken selville tuleessa se loukkaa miestäsi. Parempi ois erota jos ei voi lopettaa. Ja ajattele asiaa myös toisinpäin, miltä sinusta tuntuisi?

Yksi keino on että alat aivan paperille kirjoittaa suhteesi hyviä ja huonoja puolia.. katso plussa ja miinustilannetta ja juttele miehesi kanssa. Jos on eväitä jatkaa niin kerro ihmeessä totuus touhuistasi miehelle ja tee päätös mitä elämältäsi haluat? Tietty varaudu siihen että miehesi voi päättää aivan toisin. Mutta kun asiat on puhuttu niin se helpottaa kummasti vaikka lopputulos olisi ikäväkin.

Koita tehdä loppu tuosta kaikesta, jo itsesikin takia. Ei kukaan voi voida hyvin ja ilman omantunnontuskia toimiessaan holtittomasti.

Yhteistyössä