FrontierVille! Kysymyksiä.

Ruohot ja kivet ei "kasva takaisin" vaan niitä saa, kun raivaa jonkun kohdan jossa juuri nyt on jotakin (esim. taloja, eläimiä, kasveja) ihan tyhjäksi, eli siirtää ne kamat muualle. Siihen tyhjään paikkaan alkaa sit ilmestyä ruohoa yms. Ihan jo päivässä tulee jonkun verran. Jos antaa siihen kasvavien puuntaimien olla siinä ja mahdollisesti siirtää siihen lisääkin taimia, niin saa myös niitä risukasoja (joita aina joskus tehtävissä tarvitaan).

Huh huh... Mulla on viimeinkin ne 100.000 ruokaa kasassa mutta piparminttuja pitää vielä harvestaa, ennen kuin laajennustehtävä etenee... toivottavasti ei oo enää luvassa ainakaan lisää ruuan keräämistä.
 
Ruohot ja kivet ei "kasva takaisin" vaan niitä saa, kun raivaa jonkun kohdan jossa juuri nyt on jotakin (esim. taloja, eläimiä, kasveja) ihan tyhjäksi, eli siirtää ne kamat muualle. Siihen tyhjään paikkaan alkaa sit ilmestyä ruohoa yms. Ihan jo päivässä tulee jonkun verran. Jos antaa siihen kasvavien puuntaimien olla siinä ja mahdollisesti siirtää siihen lisääkin taimia, niin saa myös niitä risukasoja (joita aina joskus tehtävissä tarvitaan).

Huh huh... Mulla on viimeinkin ne 100.000 ruokaa kasassa mutta piparminttuja pitää vielä harvestaa, ennen kuin laajennustehtävä etenee... toivottavasti ei oo enää luvassa ainakaan lisää ruuan keräämistä.
Mulla vasta 28000 ruokaa ja oon keränny jo monta viikkoo!! argggghhhh... on ärsyttävä tehtävä!! Eikä toi peli jostain syystä lataudu kunnolla eli en pääse korjaamaan satoa, kun vehnät ei tuu näkyviin =/ samoin lampaat puuttuu...
 
wawea
Nyt te jotka ette enää pelaa tuota peliä, niin voisitteko poistaa keräämiänne naapureita! Siis ei millään pahalla mutta täältäkin jotka ovat joskus naapuria pyytäneet niin ovat lopettaneet pelaamisen ja venyvät vaan siellä kaverilistalla. :/

Muutenkin alkanut pänniin koko peli kun kukaan ei klikkaile nuita minun pyyntöjä ja kun yritän klikata jotain sellaista mitä itelläki tarvis, niin tulee vaan viesti että all outta.
 
"Vieras"
Toi uus juttu "Pioneer Trail".. Pitää löytää 8 tehtävää, ne löytää jostain kukasta tms.. missä on sininen huutomerkki ja mä olen löytänyt vain 7, sitä viimeistä ei löydy mistään. Hitto :/
 
"Reetta"
Juu eli etsiskelen naapureita, tällä hetkellä ei vissiin kavereista kukaan muu pelaa kyseistä peliä kuin minä :--D Gmailini on: reettavartiainen5@gmail.com johon voi laittaa viestiä (otsikko vaikka naapuri frontieriin) ja voin lisäillä..
 

Yhteistyössä