FrontierVille! Kysymyksiä.

olimpa taas fiksusti menny vaihtaa yhden collectionin ja nyt sit ruokin lampaita et saisin kerättyä noita hanskoja joita mulla jo oli, mut sit älykkäänä vaihdoin sen ku aattelin et eihän niitä enää nii paljoo tarvii :/
Täältäkin lähti eilen yhdet hanskat matkaan. Lisääkin vielä löytyy :) Ja saman opin minä noitten keräilyjuttujen kanssa. Mitään en vaihda ellei oo pakko :)

Pähkinän kasvatus -tehtävä alkaa lähestymään loppuaan, joten pääsee vihdoin suorittamaan noita kallonkeräys ja kivikasa tehtäviä. Eka kanuuna tehtäväkin jumittaa kun ei oo yhtään ruohikkoa, että sais käärmeen tulemaan. No, eiköhän ne edisty kun saan noi pähkinät pois. Vielä muutama päivä niin sitten on tilaa.
 
Täältäkin lähti eilen yhdet hanskat matkaan. Lisääkin vielä löytyy :) Ja saman opin minä noitten keräilyjuttujen kanssa. Mitään en vaihda ellei oo pakko :)

Pähkinän kasvatus -tehtävä alkaa lähestymään loppuaan, joten pääsee vihdoin suorittamaan noita kallonkeräys ja kivikasa tehtäviä. Eka kanuuna tehtäväkin jumittaa kun ei oo yhtään ruohikkoa, että sais käärmeen tulemaan. No, eiköhän ne edisty kun saan noi pähkinät pois. Vielä muutama päivä niin sitten on tilaa.
Vielä olis yhdet hanskat hakusessa :D ni sit pääsen eroon tuostakin tehtävästä :D tässä keräilen rahaa nyt et saisin ostettua tuon uusimman rakennuksen kun on tässä viime aikoina joutunu tekemään noita tehtäviä missä on mitä kummallisempia juttuja (puita yms.) ostamaan ni melkein kaikki rahat meni noihin ku piti saada kaikki tehtävät tehtyä kerralla :D pikkusen ehkä koukuttaa tää peli, huolestuttavaa sinäänsä et kaikki illat menee lasten nukkumaan menon jälkeen koneella istuen :LOL: mieskin jo sano et voidaan muuttaa maalle jos noin kovastit tykkään lehmiä hoitaa :LOL::LOL::LOL:
 
Vielä olis yhdet hanskat hakusessa :D ni sit pääsen eroon tuostakin tehtävästä :D tässä keräilen rahaa nyt et saisin ostettua tuon uusimman rakennuksen kun on tässä viime aikoina joutunu tekemään noita tehtäviä missä on mitä kummallisempia juttuja (puita yms.) ostamaan ni melkein kaikki rahat meni noihin ku piti saada kaikki tehtävät tehtyä kerralla :D pikkusen ehkä koukuttaa tää peli, huolestuttavaa sinäänsä et kaikki illat menee lasten nukkumaan menon jälkeen koneella istuen :LOL: mieskin jo sano et voidaan muuttaa maalle jos noin kovastit tykkään lehmiä hoitaa :LOL::LOL::LOL:
Hanskat matkalla. :)
Täällä kanssa illat ja päikkäriajat menee tehokkaasti koneella istuen. Mulla kävi ikävästi tossa ton pähkinätehtävän alussa kun samaan aikaan tuli puol milliä täyteen ja hävis sitten suurin osa rahoista sen tehtävän myötä. Siinä sitten osteltiin pähkinöitä melkeinp yks kerrallaan kun ei ollu enempää. Nyt kerään tuota miljoonaa ja tietenkin piti ostaa jo toi kanuunajutska jne. no, tulee täyteen kun tulee. Noista lopuista pähkinöistä tulee kuitenkin ihan kivasti rahaa.
 
Hanskat matkalla. :)
Täällä kanssa illat ja päikkäriajat menee tehokkaasti koneella istuen. Mulla kävi ikävästi tossa ton pähkinätehtävän alussa kun samaan aikaan tuli puol milliä täyteen ja hävis sitten suurin osa rahoista sen tehtävän myötä. Siinä sitten osteltiin pähkinöitä melkeinp yks kerrallaan kun ei ollu enempää. Nyt kerään tuota miljoonaa ja tietenkin piti ostaa jo toi kanuunajutska jne. no, tulee täyteen kun tulee. Noista lopuista pähkinöistä tulee kuitenkin ihan kivasti rahaa.
kiitos paljon :) mission completed :D
täällä ootellaan vielä noita rahan keruu tehtäviä ja pähkinätehtävää ku tuntuu et koko ajan on jotain kesken :D nooh, säilyypä mielenkiinto kun ei tarvii odotella ku aina on joku tehtävä kesken :)
mulla on kans ihan just niin huono tuuri et joudun varmaan sit yksitellen kasvatteleen noita pähkinöitä :LOL:
 
Mä keräilen rahoja kasaan et sais ton uuden rakennuksen ja keräilen työkaluja jos vaikka sais joskus tuon sahanki valmiiksi, kun tuntuu tulevan niin hitaasti noita työkaluja, mutta hiljaa hyvä tulee..

Koulu tehtäviä teen ku tällä hetkellä on vaa kaksi tehtävää jossa pitää myydä aikuisia lehmiä ja hanhia, mut ku nuo mokomat kasvaa nii hitaasti :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa;21938749:
Mulla ei ole aamukahdeksan jälkeen toiminut koko peli, eikä Treasure Islekään. Lataa noita kahta aikansa ja sanoo että palvelinta ei löydy. Muuten Facebook toimii normaalisti. Oonko ainoa jolla tökkii?
Kyllä mulla ainakin on Frontier toiminut ihan normaalisti. Eilen mulle sano koko FB että käyttäjätunnus toistaiseksi poissa käytöstä, ei onneksi ollut kauaa... ei ehtinyt tulla vieroitusoireita :D
 
Kyllä mulla ainakin on Frontier toiminut ihan normaalisti. Eilen mulle sano koko FB että käyttäjätunnus toistaiseksi poissa käytöstä, ei onneksi ollut kauaa... ei ehtinyt tulla vieroitusoireita :D
Heh.:D Mulla ei toimi edelleenkään.:/ Muilla ei runnu ongelmia olevan kun pelijulkaisuja seinälle tulee koko ajan, en tiedä missä vika voi olla. Zyngan peleissä tämä ongelma vain tuntuu olevan, palvelinta ei löydy. Pitää vissiin keksiä muuta tekemistä, toivottavasti edes huomenna toimisi.:snotty:
 
Mä en ensin päässyt kumpaankaan peliin, frontieriin tai farmvilleen, sitten alkoi farmville toimia. Nyt en pääse frontieriin peliin ollenkaan, mutta lahjanlähetyssivuille pääsen. Näkyi sitten sielläkin tulevan joku rajoitus vastaan kuinka monelle naapurille saa lahjan lähettää yhden päivän aikana?? :headwall:
 
Nonnih, laskeuduttu on takaisin kotokumpareelle, jos joku vielä halajaa naapuriksi niin laittaa taas yksityisviestiä. Lisään heti kun huomaan :)

Lvl 27 ja ahkera kukkienkastelija/lahjoja etsii kaltaistaan seuraa. :D (kuva ois kiva)

En tiä miks sitä tuntee olonsa koko ajan kunnon kinuajaks ja vonkaajaks ku halajaa nuita rakennusmateriaaleja... Kesken vieläkin varasto, saha ja kanankoppi. Blaah.

muoks/// Kiukkuperse ja Papillonille laitettu yv naapuruuden nimissä :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Nonnih, laskeuduttu on takaisin kotokumpareelle, jos joku vielä halajaa naapuriksi niin laittaa taas yksityisviestiä. Lisään heti kun huomaan :)

Lvl 27 ja ahkera kukkienkastelija/lahjoja etsii kaltaistaan seuraa. :D (kuva ois kiva)

En tiä miks sitä tuntee olonsa koko ajan kunnon kinuajaks ja vonkaajaks ku halajaa nuita rakennusmateriaaleja... Kesken vieläkin varasto, saha ja kanankoppi. Blaah.

muoks/// Kiukkuperse ja Papillonille laitettu yv naapuruuden nimissä :xmas:
mä kans mittiny et kinuan kauheesti ku ainaku mahdollista julkasen rakennustarvike pyyntöjä ja sit oottelen et joskos joskus sais kasaan nii et sais noita valmiiks :D onneksi naapurit on ollu kilttejä ja laitellukin noita rakennus tarpeita mutta vielä uupuu paljon aj mulla ei oo muutamaan päivään näkyny et kuka on laittanu mitäkin ni sit oon arponu et mitä kukin tarvii ja mysteeri lahjoja laittanu :LOL: ehkäpä toi lahjat osio alkais toimimaan ni näkis et kuka on laittanu ja mitä ni osais ehkä laittaa takasikin jotain oikeaa :)
 
Jaahas, niinköhän alkaa tehtävät olla loppu? Ei ole kuin tuosta vajasta jotain, noista pommituskoneista jotain vielä kesken. Ilotulitetehtäväähän ei edes tullut, selvisi sekin täällä sitten. Mikähän se tehtävä oli,, johon tyynyjä metsästivät immeiset, ei ole näkynyt sellaistakaan...
 
Jaahas, niinköhän alkaa tehtävät olla loppu? Ei ole kuin tuosta vajasta jotain, noista pommituskoneista jotain vielä kesken. Ilotulitetehtäväähän ei edes tullut, selvisi sekin täällä sitten. Mikähän se tehtävä oli,, johon tyynyjä metsästivät immeiset, ei ole näkynyt sellaistakaan...
Muistaakseni jollakin sivustolla oli tietona, että tuota tehtävää oli muokattu siten, että tyynyn tilalle piti kerätä joku muu tavara samasta collektionista, helpotettu tehtävää.
 

Yhteistyössä