FrontierVille! Kysymyksiä.

vieras
Siis millainen sähköposti teille on tuosta hevosesta tullut ja mihin? Mulla on osotteet luukussa ja hotmailissa, kumpaankaan ei tule minkäännäköistä viestiä. Selaimena mulla on Firefox ja käyttiksenä Linux, jos nuo nyt tähän jotenkin vaikuttaa. Haluaisin saada tuon elukan.:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis millainen sähköposti teille on tuosta hevosesta tullut ja mihin? Mulla on osotteet luukussa ja hotmailissa, kumpaankaan ei tule minkäännäköistä viestiä. Selaimena mulla on Firefox ja käyttiksenä Linux, jos nuo nyt tähän jotenkin vaikuttaa. Haluaisin saada tuon elukan.:D
En muista sisältöä, mutta sähköposti tuli Gmail:iin ja sisälsi linkin, jota piti klikata. Sitten sain hevosen.
Juu, ei toimi tuonnekaan. Missä ihmeessä mulla sitten voisi olla syy tuon toimimattomuuteen? Jos jollakin ollut sama ongelma ja saanut ratkaistua, kertokoon!:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miten nopeasti teille tuli se sähköposti siitä hevosesta?
Onko sullakin ongelmia saada tuo hevonen? Jos osaat ratkaista tuon niin kerro toki minullekin, minä olen siis tuo joka tuossa ylempänä valitti tästä samasta asiasta.:kieh::D
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miten nopeasti teille tuli se sähköposti siitä hevosesta?
Se oli postilaatikossa heti, kun kävin sähköpostiluvan antamisen jälkeen katsomassa.
Höh, ei ole tullut vieläkään mitään sähköpostiin! :(

Muuten, miten nopeasti sato tulee korjata?? Onko siinä sama aika kuin sadon kypsymisessä eli apiloissa viisi minuuttia ja esim. vehnässä vuorokausi? Kun nyt mietin uskallanko poistua pelin äärestä koko päivänä kun kypsymässä paljon vehnää joita ukon pitäisi korjata :D Eli alennusmyynnit vs. frontierville? :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miten nopeasti teille tuli se sähköposti siitä hevosesta?
Se oli postilaatikossa heti, kun kävin sähköpostiluvan antamisen jälkeen katsomassa.
Höh, ei ole tullut vieläkään mitään sähköpostiin! :(

Muuten, miten nopeasti sato tulee korjata?? Onko siinä sama aika kuin sadon kypsymisessä eli apiloissa viisi minuuttia ja esim. vehnässä vuorokausi? Kun nyt mietin uskallanko poistua pelin äärestä koko päivänä kun kypsymässä paljon vehnää joita ukon pitäisi korjata :D Eli alennusmyynnit vs. frontierville? :LOL:
Juu, sama aika siinä käsittääkseni on mikä menee kypsymiseen.:D Mutta ainahan FrontierVille shoppailun voittaa, nettikaupatkin on keksitty!:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voikin ihminen koukuttua näin yhteen peliin.:D
no älä.. :snotty: heti aamusta oli pakko ekana päästä... :ashamed: :LOL:
Niinpä!:D Ja arvaapa mistä tietää että on pelannut liikaa? Kun katsoo ikkunasta rakennustyömaata ja ajattelee: "Pitääpä naputella tuokin talo valmiiksi" tai "Höh, luulin kaataneeni jo nuo puut".:ashamed:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voikin ihminen koukuttua näin yhteen peliin.:D
no älä.. :snotty: heti aamusta oli pakko ekana päästä... :ashamed: :LOL:
Niinpä!:D Ja arvaapa mistä tietää että on pelannut liikaa? Kun katsoo ikkunasta rakennustyömaata ja ajattelee: "Pitääpä naputella tuokin talo valmiiksi" tai "Höh, luulin kaataneeni jo nuo puut".:ashamed:
Mulla ei vielä ihan näin pahasti, mutta Sims peleihin hurahdan täysin ja niitä pelatessa ajattelen monestikin tosi elämästä "simsmäisesti" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voikin ihminen koukuttua näin yhteen peliin.:D
no älä.. :snotty: heti aamusta oli pakko ekana päästä... :ashamed: :LOL:
Niinpä!:D Ja arvaapa mistä tietää että on pelannut liikaa? Kun katsoo ikkunasta rakennustyömaata ja ajattelee: "Pitääpä naputella tuokin talo valmiiksi" tai "Höh, luulin kaataneeni jo nuo puut".:ashamed:
Mulla ei vielä ihan näin pahasti, mutta Sims peleihin hurahdan täysin ja niitä pelatessa ajattelen monestikin tosi elämästä "simsmäisesti" :D
Mä pelasin joskus tosi aktiivisesti master of olymposta ja se tuli parhaimmillaan uniinkin. Sillon tiesi, että on vähennettävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
No ei tule minullekaan sitä sähköpostia! :eek:
Mistä hitosta tuo voi johtua?:kieh:
En kyllä ymmärrä. Piti käydä katsomassa support-sivuilta ja siellä oli vaan että pitää antaa sovellukselle lupa käyttää osoitetta ja se pitäisi olla kunnossa, kävin tarkastamassa sen sovellusten asetuksista.

Ei varmaan muuten tuo hevonen niin kiinnostaisi mutta nyt kun sitä ei saa niin tulee ihan pakkomielle saada se :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
No ei tule minullekaan sitä sähköpostia! :eek:
Mistä hitosta tuo voi johtua?:kieh:
En kyllä ymmärrä. Piti käydä katsomassa support-sivuilta ja siellä oli vaan että pitää antaa sovellukselle lupa käyttää osoitetta ja se pitäisi olla kunnossa, kävin tarkastamassa sen sovellusten asetuksista.

Ei varmaan muuten tuo hevonen niin kiinnostaisi mutta nyt kun sitä ei saa niin tulee ihan pakkomielle saada se :LOL:
Sanopa muuta!:D Mullakin on ruksi siinä boksissa siellä asetuksissa FrontierVillen kohdalla, että pitäisi kyllä olla sähköpostit sallittuna. Mutta pitääköhän sitten jostakin vielä ruksia jotain, mulle kun ei tule mitään sähköpostia Facesta koskan, olen ottanut kaikista ruksit pois kun niitä tulis muuten miljoona päivässä.:whistle:
 

Yhteistyössä