frigidi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyynelten läpi ei näe valoa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurin osahan meistä pyyteettömästi rakastaa lapsiaan ja omia vanhempiaan ilman eroottista latausta ja seksiä. Muuten en usko ""ystävyysliiton"" kestävyyteen, ellei frgidin puoliso ole impotentti.

Ja älä itke: frigidejä naisia ei ole. On vain kokemattomia ja taitamattomia miehiä.

Tutustu ensin itse omaan seksuaalisuuteesi. Ihan totta. Sen jälkeen voit itse opettaa miestäsi.

Muutama vuosi sitten tutustuin työpaikallani erääseen
viehättävään naiseen, pikkuhiljaa asiat etenivät sänky-
kamarin puolelle, nainen oli selvästi erittäin kokematon,
vaikka olikin naimisissa. Hän antoi minun kuitenkin opettaa,
ja jo ensimmäisellä rakastelukerralla hän sai orgasmin.
Hän kertoi ettei oman miehensä kanssa ollut koskaan
nauttinut seksistä ja kuvitellut olevansa frigidi, mutta
minun kanssa rakastellessaan kertoi nauttivansa valtavasti.
Ehkä meidän kemiamme todellakin sopivat yhteen, koska
itsekään en ole nauttinut niin paljon seksistä kuin hänen
kanssaan... hän ihastui erityisesti anaaliyhdyntään ja halusi
sitä joka kerta.. oman miehensä kanssa ei koskaan. Hän ker
toi myös että miehensä ei esileikistä ymmärrä mitään kuten
ei mistään hellydestä tai läheissydestä eikä edes suutele-
misesta, joten ei ihme ettei seksi ollut aikisemmin sujunut.
Mutta virheellisesti hän syytti itseään. Mikään frigidi hän ei
siis todellakaan ollut, en usko että sinäkään.

Tapasin aikoinaan samanlaisen juuri 18v täyttäneen tytön. Hän purskahti joskus alkuaikoina itkuun, kun pillu kuivui kesken esileikin sormetuksen. Olin kokemattomuuttani venyttänyt esileikkiä liian pitkään. Kyseisistä episodeista johtuen jouduin paneutumaan entistä enemmän hänen virittämiseen ja samalla vakuuttamaan hänen olevan väärässä. Ja väärässä hän olikin, koska hänen orkkujensa rajuus ja intohimo oli jotain käsittämätöntä. Hänen koko olemuksensa ja varsinkin hänen pillunsa takertuivat minuun lähtemättömästi. Vieläkin vuosien päästä, hänen intohimonsa jo vähän laimennettua, tuo oravapillu muistuttaa välillä olemassaolostaan.

Just ton kaltaista ""herätystä"" minäkin odotan kohdalleni sattuvaksi. Ihmistä jonka kanssa kaikki se mahdollisesti uusi on ihan luontevaa.
Tuo on mahdollista!!!
Nimim. suhteessa joskus ollut ikää jo on-sinkku

olen myos kokenut sen oravapillun. aivan kiipeaa kyrpaa ylospain,imua on kuin vasikka olis imemassa.ei voi nainen paremmin pillua antaa. pitaa valilla pyytaa hiljentamaan kun tuntuu etta munat lahtee irti kantimistaan

Alkuperäinen kirjoittaja kyynelten läpi ei näe valoa...;6086379:
Voiko kukaan mies koskaan rakastaa frigidiä naista, joka kaipaa hellyyttä, suudelmia ja lämmintä syliä johon iltaisin käpertyä?

Luottavaisin tuntein kyllä voi kun on ymmärrystä sekä tahtovat niin on toivova

Alkuperäinen kirjoittaja Tämän kirjoittajalle;6088708:
Just ton kaltaista ""herätystä"" minäkin odotan kohdalleni sattuvaksi. Ihmistä jonka kanssa kaikki se mahdollisesti uusi on ihan luontevaa.
Tuo on mahdollista!!!
Nimim. suhteessa joskus ollut ikää jo on-sinkku

On tärkeä myös muistaa ettei frigidi termiä käytä naisesta joka ei saa orgasmia tai halua seksiä. On naisia, jotka muuten nauttivat seksistä, mutta eivät vaan saa orgasmia, eikä se tee heistä frigidejä.

Minä olen tavannut naisen joka ei saanut orgasmia, ei ollut saanut ennen minun tapaamista, eikä myös minun kanssa. Haluja oli paljonkin. Ikävän lyhyeksi jäi tämä kohtaaminen..