Friends oli kyllä kaikkien aikojen tv-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Matthew Perry kuoli ja tulin todella surulliseksi. Tuli tarve katsoa vanhoja Friends-jaksoja. Valtavan nostalginen olo, mutta samalla huomasin, että sarjahan oli jopa parempi mitä muistin. Ja yllättävän hyvin kestänyt aikaa.

Itselle Friends on siksi rakas, että tuli kasvettua sitä katsoen. Kun sarja alkoi, olin lukiossa. Vuosien varrella opiskelin ja tuli jossain vaiheessa elettyä hieman samanlaista elämää kuin sarjassa. Asuin kommuunissa Helsingin keskustassa ja elämässä oli jotain samankaltaisuuksia. Mahtava sarja ja mahtavat hahmot. Ja nyt on yksi lopullisesti poissa.

Mitä Friends-tv-sarja sinulle merkitsi?

Matthew Perry kuoli ja tulin todella surulliseksi. Tuli tarve katsoa vanhoja Friends-jaksoja. Valtavan nostalginen olo, mutta samalla huomasin, että sarjahan oli jopa parempi mitä muistin. Ja yllättävän hyvin kestänyt aikaa.

Itselle Friends on siksi rakas, että tuli kasvettua sitä katsoen. Kun sarja alkoi, olin lukiossa. Vuosien varrella opiskelin ja tuli jossain vaiheessa elettyä hieman samanlaista elämää kuin sarjassa. Asuin kommuunissa Helsingin keskustassa ja elämässä oli jotain samankaltaisuuksia. Mahtava sarja ja mahtavat hahmot. Ja nyt on yksi lopullisesti poissa.

Mitä Friends-tv-sarja sinulle merkitsi?
Hyvin paljon ihania ja kauniita muistoja.
Viimeksi katsoin Areenalta vuoden 1957 lännenelokuvan.
Lapsina katsoimme paljon länkkäreita mustavalkotelkkarista.

Ehkä sulle vain kaikki näyttäytyy sellaisena, omaa elämääsi myöten.
En katso suomalaisia viihdeohjelmia. Vaivaannuttavaa hohotusta ja tirskumista. Olen lyönyt niiden suhteen hanskat tiskiin jo vuosikymmeniä sitten.
Frendit on hyvänmielen sarja. Minäkin aikoinaan vietin samantyylistä elämää
Helsingin ytimessä. Siihen aikaan tykkäsin myös Tyttökullista. Katsoin siihen aikaan hyvin vähän mustavalkoista telkkaria, jonka sain sisareni appiukolta.
Youtubesta löytyy paljon katsottavaa Ulkomaisten blogien vinkkeinä.

Jokainen tuntemani huumorintajuinen ihminen ymmärsi Frendien huumoria. Jotkut sanoivat, että se halpaa jenkkihuumoria, mutta ymmärsivät miten hyvin se oli tehty.

Ne, jotka eivät ymmärtäneet, olivat muutenkin todella huumorintajuttomia tylsimyksiä. Haukkuivat sarjaa, mutta eivät koskaan saanut itse muiden suupieliä ylöspäin.