Freddie Mercuryn kuolemasta tulee kohta 20v. Tässä video, jossa hän jättää hyvästit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25049368]Vakaumukseni takia en kuuntele homojen tekemää musiikkia.[/QUOTE]

Vai niin. Olet siis uskovainen? Miksi sanotaan, että Jeesus rakastaa ja hyväksyy kaikki, mutta silti uskovaiset pitävät homoja syntisinä?

Olen itse syntynyt vuonna 1975 ja Queen oli lempparibändini nuorena. Mikä vuosi Freddie kuolikaan? Surettaa että oli homo kun oli niin mun mieleen että oisin toivonut nuorena jotta idolini olis ollut hetero, mutta mitäpä nuoren mielipiteellä väliä, noin vain ajattelin silloin :D

Itse kuulun nuoremman sukupolven Queen faneihin, olen syntynyt 80-luvulla.

Don't stop me now, Bohemian Rhapsody, Show must go on ja monet muut ovat ihan parhaimmistoa.

Freddie oli mahtava persoona joka elää vielä vuosikymmenet/sadat monien ihmisten sydämessä!

[QUOTE="Jeba";25049612]Itse kuulun nuoremman sukupolven Queen faneihin, olen syntynyt 80-luvulla.

Don't stop me now, Bohemian Rhapsody, Show must go on ja monet muut ovat ihan parhaimmistoa.

Freddie oli mahtava persoona joka elää vielä vuosikymmenet/sadat monien ihmisten sydämessä![/QUOTE]

<3

Ja sinä, joka kysyit koska Freddie kuoli, niin 24.11.1991

Yhteistyössä