<font color=red> Lahjavinkkejä 10v tytölle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on itselläni tytär 9v ja kummitytär 11v ja molemmat toivovat itselleen useasti vaatteita. Eivät mitään hienohelmoja ole kumpikaan mutta naisellahan ei koskaan voi olla liikaa vatteita.... :) Myös kirjat on hyvä lahja jos yhtään tykkää lukea, meillä tykkäävät ainakin Witch-sarjasta. Leluikä taitaa olla ohi jo, mutta korut ilahduttavat, kauniit huivit, pikkulaukut jne...

Yritin läyttää mun samanikäisen tytön joululahja listaa, mutta en löytänyt siis tonttu on sen kai vienyt :D Muistelisin siinä olevan Amy Diamondin levy, ja heppaaiheisia kirjoja, sekä leluja. Meikkejä ja peili, uudet korvikset, Sims2 pleikkapeli yms yms (oli aika pitkä lista). Toivottavasti näistä vinkkiä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 13:48 kateriina kirjoitti:
mulla on itselläni tytär 9v ja kummitytär 11v ja molemmat toivovat itselleen useasti vaatteita. Eivät mitään hienohelmoja ole kumpikaan mutta naisellahan ei koskaan voi olla liikaa vatteita.... :) Myös kirjat on hyvä lahja jos yhtään tykkää lukea, meillä tykkäävät ainakin Witch-sarjasta. Leluikä taitaa olla ohi jo, mutta korut ilahduttavat, kauniit huivit, pikkulaukut jne...
[/quote

LELUAIKA OHI! MEIDÄN TYTÖN LELUAIKA LOPPU 14VUOTIAANA! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Yhteistyössä