Follikkeli

Kävin kp 12 follikkeliultrassa ja sieltä löytyi vain yksi n. 13 mm follikkeli. Olen syönyt tähän kiertoon clomifenia 3 tabl. päivässä kp 3 - 7. Minkä kokoisia muilla follikkelit ovat olleet? Vieläköhän voisi olla toivoa ovulaatiosta? Lääkärin mielestä ovulaatio saattaa ihan hyvin vielä tulla tässä kierrossa... Itsestäni tuo oli aika pienehkö.

Moikka,
Mulla oli viimekuussa clomifen seuranta ultrassa kp 12 ni 12mm folli ja ovistesti näytti plussaa kp17. Mulla ne on ollu tota sun luokkaa ensimäistäkin lasta yrittäessä, eli luulisin, että ovulaatio on mahdollinen.

Toivon todella että tämä nyt onnistuisi. Olen syönyt nyt 6 kiertoa clomifenia (1 keskenmeno tänä aikana) ja nyt pidetään sitten kuukauden tauko ja sitten kokeillaan vielä femaria. Aiemmat kolme raskautta ovat onnistaneet clomifenilla ja nyt ei sitten millään...

Viimeksi muokattu:
Kolmannesta femar kierrosta sain plussan. :) Nyt menossa n. rv 5. Femarilla tuli joka kierrossa ovulaatio ja yksi hieno follikkeli ja tosiaan kolmannesta kierrosta tärppäsi. Sitähän ei silti vielä tiedä miten tässä käy...

Yhteistyössä