Pojalla tulehdus kummassakin korvassa, kipeetä tekee ku koko aamun huutanu
. Antibiootti kuurilla on ja itsekin olen keuhkoputkentulehduksen vuoksi. Asiaan, mitenköhän nopiaan mahtaa antibiootti auttaa korviin? Tuntuu tämä korvatulehdus olevan tosi sitkeä ja kipeä. Onhan se tosin kummassakin korvassa... Ruokakaan ei ole koko viikkoon maistunut juuri, millonkohan tää helpottaa? Hirveessä flunssassa ollaan oltu kummatkin, kuumetta ei onneksi ole kummallakaan juuri enää
. Minulla kipusi kuume 40 ja pojalla pyöri 38 ympärillä.
Alkaa itsellänikin jo voimat hiipumaan :ashamed: , alku viikon oon itkenyt ku luulin etten selviä niistä päivistä. Sitäkin mietin että mihin ihmeeseen te soitatte jos tuntuu ettei selviä ja tarvitsee apua? Siis jos ei ole todellakaan ketään ketä voisi avuksi tulla, kuten minulla. Neuvolaan soitin tuhat kertaa tiistai aamuna mutta kukaan ei vastannut joten luovutin..
Alkaa itsellänikin jo voimat hiipumaan :ashamed: , alku viikon oon itkenyt ku luulin etten selviä niistä päivistä. Sitäkin mietin että mihin ihmeeseen te soitatte jos tuntuu ettei selviä ja tarvitsee apua? Siis jos ei ole todellakaan ketään ketä voisi avuksi tulla, kuten minulla. Neuvolaan soitin tuhat kertaa tiistai aamuna mutta kukaan ei vastannut joten luovutin..