Flunssaoireita 3 viikkoa..Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niisk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niisk

Vieras
Ääni käheänä ja välillä yskittää,nenä tukossa..Töissä olen kuitenkin käynyt normaalisti,koska ei ole kuumetta.Mutta tuntuu,että nämä oireet ei häviä koskaan!Viime viikolla kävin tarkistuttamassa poskiontelot,ei ollut mitään.

Mulla ollut yskää nyt yli kuukauden, eilen kävin lääkärissä. Kuunteli keuhkot ja otti crp:n (joka lievästi koholla), käski seuraamaan tilannetta ja jos yskä pahenee niin uudestaan lääkäriin.
Mulla ei myöskään kuumetta.

Kuulostaa tutulta... Täällä jo kolmas viikko menossa flunssaisuutta ja puolikuntoisuutta, eilen kävin lääkärillä tarkistuksessa. Ei ollut mitään poskionteloissa, kurkussa eikä keuhkoissa eikä crp koholla. Ilmeisesti uusi flunssa tullut vaan edellisen perään ja sitä nyt tässä sitten podetaan. Kuumetta ei ole ollut, lämpöä koko viikon ja tänään eka päivä kun ei ole lämpöä, mutta kurkku kipeä ja muuten flunssainen olo.

Miula nenä tukossa, kurkku kipeä ja kuivaa yskää nyt jo 7 viikkoa. Yöllä on sellanen olo että on kuumetta. Kaksi antibioottikuuria takana, eikä auttanu. Oon alkanu epäillä että on kuumeeton possunuha. En tiedä mutta huumorintaju on nyt loppu kun oon kokoajan kipeä. Perheenjäsenet on ollu terveitä koko ajan.

Yhteistyössä