Hei! Mä olen synnyttänyt meidän perheen "nelosen" kamalassa flunssassa ja hyvin kaikki meni. Mulla oli ollut kuumetta (synnytyspäivänä ei enää muistaakseni ollut kuumetta), päällä on lääkekuuri poskiontelotulehdukseen ja synnytyspäivänä sain vielä tipat silmätulehdukseen... Olo oli siis todella kuin ongelmajätteellä. Ei siinä flunssia edes ajatellut synnytyksessä, en edes tuntenut oloani mitenkään heikoksi. Jostain sitä ne voimat sai siihen, että sai puskettua ison pojan ulos :heart: Tämä "nelonen" kun on ollut tähän mennessä se meidän suurin lapsi (melkein 4,5kg). Jälkeenpäin kyllä vähän heikotti normaalia enemmän, mutta äkkiä sitä toipui suloista vauvaa ihastellessa.
Ei siis kannata murehtia etukäteen. Mä lepäilin niin paljon kuin pystyin siinä avautumisvaiheessa ja sitten vasta lähdin liikkeelle, kun en kivuilta pystynyt makoilemaan. Mielestäni tässä "flunssa-synnytyksessä" ei ollut mitään eroa muihin synnytyksiin. Tsemppiä sinulle kovasti ja toivotaan että flunssa kiertää sinut kaukaa :hug: