flunssa "raskausoireena"?

elikkä onko kukaan kuullu tällasesta mitään et flunssa olis jonkunmoinen raskausoire? siis silloin kun se ilmaantuu justiin silloin kun menkat olisivat alkamassa?vaikeaa selittää mutta onko täällä ketään sellaista kelle olisi käynyt niin?

raskaana nyt
juu mulla on ollut kaikissa kolmessa raskaudessa juuri silloin flunssa kun menkat pitäs alkaa.. eli lämpöä ja pää sellanen tukkonen ja aivastuttanu ja palellu..

toivottavasti sullaki on just sitä

Kun nainen tulee raskaaksi vastustuskyky hiukan laskee jolloin olo on flunssainen, nenä tukossa johtuu hormoneista jne. aivastelu ja flunssainen olo jatkuu aika monta vkoa. Mulla rv 9 ja edelleen sellaista oireilua. Eli liittyy.

vautsi
Vau mulla on kauhea flunssa ja menkat piti alkaa viikko sitten ja nyt olen menossa tekemään testiä :eek:
Kiva kuulla että teillä on ollut flunssa kun olette alkaneet odottaa :)

Oon tässä lueskellu näitä vanhempiakin viestejä, ja nyt taas toiveikkuus nousee kun mullakin on vähän kuumeinen ja tukkoinen olo. (En tiedä onko kuumetta, kun ei ole tullut hankittua kuumemittaria.)

Hupsuhan minä olen - vuoronperään epätoivoa "ei se kuitenkaan tärpännyt" ja vuoronperään toiveikkuutta "mutta kun on niin paljon soveltuvia oireita, ja olo on aivan erilainen kuin ennen kuukautisia".

Yhteistyössä