Flirttasin kirjastonhoitajalle ja nyt hän ilmeisesti haluaa tavata töiden jälkeen :O

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nuori nainen, eli luultavasti vastavalmistunut tai valmistumisvaiheessa oleva opiskelija. Heitin pienen flirtin viime viikolla ja hän ilahtui siitä. Tänään kävin palauttamassa kirjan ja hän oli vieläkin ystävällinen. Juteltiin hetken niitänäitä ja hän vihjaili että olisi jäämässä läheiseen kahvilaan töiden jälkeen tiettyyn kellonaikaan. Ihme että naisen saa helposti noin sekaisin vaikka Tinder onkin keksitty.
 
Nuori nainen, eli luultavasti vastavalmistunut tai valmistumisvaiheessa oleva opiskelija. Heitin pienen flirtin viime viikolla ja hän ilahtui siitä. Tänään kävin palauttamassa kirjan ja hän oli vieläkin ystävällinen. Juteltiin hetken niitänäitä ja hän vihjaili että olisi jäämässä läheiseen kahvilaan töiden jälkeen tiettyyn kellonaikaan. Ihme että naisen saa helposti noin sekaisin vaikka Tinder onkin keksitty.
Hieno juttu, tule sitten kertomaan miten treffit meni!

Niin ja joskus ihmisten kemiat vaan kohtaa niin hyvin, että sitä ihastuu samantien toseen.
 
vierailija
Miksi tulet tänne kertomaan elämästäsi en ymmärrä. Pitäisikö tässä kertoa että kävin Eläinklinikalla koiran kanssa. Mitä hittoa kuuluu toisille ihmisille. Hanki oma elämä.
 
En mäkään rupeis. Pysäyttää nyt joku ohimenevä koiranulkoiluttaja ja huutaa "Hei, sä siellä! Mikä sun piskis nimi on? Mennäänkö kahville?"
Mä juttelen useinkin, mutta ne tilanteet eivät mene sun esimerkin mukaan vaan yleensä täällä cityssä koirat tulee häntä heiluen luokse ja alkavat itse ''juttelemaan'' mulle ja siitä se rupattelu sitten alkaa.:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
Mä juttelen useinkin, mutta ne tilanteet eivät mene sun esimerkin mukaan vaan yleensä täällä cityssä koirat tulee häntä heiluen luokse ja alkavat itse ''juttelemaan'' mulle ja siitä se rupattelu sitten alkaa.:cool:
Eihän koira saa mennä ohikulkijan luo, sen pitää kulkea tiukasti omistajan vierellä silloin, kun on muita jalankulkijoita.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777

Yhteistyössä