Fleslight keinorömpsä?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Ukolle olisin moista ostamassa, onko ihan pilipali värkki? Kohtuu kalliitahan nuo on, onko laadukkaita? En viitsisi mitään laadutonta paskaa ostaa lahjaksi. Ja itse tuota nyt on vähän vaikea testata.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28486397]Parempi värkki se on kuin noin 90 prosentilla täällä palstalla pyörivistä.[/QUOTE]

Minkähänlaisen otoksen olet testannut? Vai onko vaan mutu-tietoa. Tiedoksi vaan, että mutu ei ole oikeaa tieteellistä tietoa jolla olisi varsinaista merkitystä millään tasolla ;)
 
"Data"
Hyvä ostos, saa sen tärkeimmän, eli pillun, ilman oikean naisen haittoja. Ja kyllä, se tekopillu todella tuntuu paremmalta kuin oikea.

Nainenhan on käytännössä vain pillunkantoteline.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28486437]Minkähänlaisen otoksen olet testannut? Vai onko vaan mutu-tietoa. Tiedoksi vaan, että mutu ei ole oikeaa tieteellistä tietoa jolla olisi varsinaista merkitystä millään tasolla ;)[/QUOTE]

Joku löysäpillu älähti heti.
 
"vieras"
Mulle tulee mielikuva keinorömpsää käyttävästä miehestä et on surkea peräkamarinpoika, hikinen, takatukka tumputtaa römpsää pamela andersonin kuvan edessä :LOL:
ihanaa kun palstan "miehet" jakaa käyttäjä kokemuksia ko. värkin käytöstä, laittakaa vielä mustilla nikeillä ja omilla kuvilla varustettuna noita "tosi hyvä laiten käytössä" juttuja :kieh:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28486501]Mulle tulee mielikuva keinorömpsää käyttävästä miehestä et on surkea peräkamarinpoika, hikinen, takatukka tumputtaa römpsää pamela andersonin kuvan edessä :LOL:
ihanaa kun palstan "miehet" jakaa käyttäjä kokemuksia ko. värkin käytöstä, laittakaa vielä mustilla nikeillä ja omilla kuvilla varustettuna noita "tosi hyvä laiten käytössä" juttuja :kieh:[/QUOTE]

Hmmm, herättääkö seksileluja käyttävä nainen samantyyppisiä mielikuvia?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28486556]Hmmm, herättääkö seksileluja käyttävä nainen samantyyppisiä mielikuvia?[/QUOTE]

Ei herätä :)
Keinorömpsää tai pumpattavaa barbaraa käyttävä mies herättää mielikuvan rasvaisesta peräkamarinpojasta joka ei muuta saa/uskalla hakea, estynyt vässykkä joka asuu äidin kanssa ja haaveilee peiwots-pamelasta.

Seksileluja/dildoja käyttävä nainen antaa mielikuvan seksuaalisesta/seksikkäästä naisesta.

Enkä usko, että on vaan mun mielikuva tämä.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28486655]Ei herätä :)
Keinorömpsää tai pumpattavaa barbaraa käyttävä mies herättää mielikuvan rasvaisesta peräkamarinpojasta joka ei muuta saa/uskalla hakea, estynyt vässykkä joka asuu äidin kanssa ja haaveilee peiwots-pamelasta.

Seksileluja/dildoja käyttävä nainen antaa mielikuvan seksuaalisesta/seksikkäästä naisesta.

Enkä usko, että on vaan mun mielikuva tämä.[/QUOTE]

Mulla ei tule tollaista mielikuvaa fleshlightista, mutta pumpattavasta nukesta kyllä. Jotenkin äärettömän säälittävää.
 
"Mie"
[QUOTE="vieras";28486655]Ei herätä :)
Keinorömpsää tai pumpattavaa barbaraa käyttävä mies herättää mielikuvan rasvaisesta peräkamarinpojasta joka ei muuta saa/uskalla hakea, estynyt vässykkä joka asuu äidin kanssa ja haaveilee peiwots-pamelasta.

Seksileluja/dildoja käyttävä nainen antaa mielikuvan seksuaalisesta/seksikkäästä naisesta.

Enkä usko, että on vaan mun mielikuva tämä.[/QUOTE]

YHDYN tähän mielikuvaan.
 
"..."
[QUOTE="vieras";28486401]Ja mikä tärkeintä, sen ympärillä ei tule sitä ongelmaläjää mikä oikeaan pilluun on aina kiinnittynyt.[/QUOTE]

:LOL:

Mut onhan sen tuubin kanssa vähän ikävä käydä brunssilla seksin jälkeen. "Mitäs sulle saisi olla kulta"
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Käsipeli
"Sodassa olleet miehet puhuivat usein römpsästä tarkoittaen sotilailla ollutta henkilökohtaista ruoka-astiaa eli pakkia.

Lämmitettiin teevettä nuotiolla römpsässä."

Yllä ote Urbaani Sanakirjasta

Vehkeeseen mistä -ap- kyseli. Osta pois, mutta katso että ukko itse pesee sen käytön jälkeen, eikä pistä hommaa sinulle. Tai jos, niin pistä tiskikoneeseen. Pilalle meni!
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Käsipeli;28486801:
"Sodassa olleet miehet puhuivat usein römpsästä tarkoittaen sotilailla ollutta henkilökohtaista ruoka-astiaa eli pakkia.

Lämmitettiin teevettä nuotiolla römpsässä."

Yllä ote Urbaani Sanakirjasta

Vehkeeseen mistä -ap- kyseli. Osta pois, mutta katso että ukko itse pesee sen käytön jälkeen, eikä pistä hommaa sinulle. Tai jos, niin pistä tiskikoneeseen. Pilalle meni!
Ja muista laittaa kuivausrumpuun, niin tulee tiukempi!
 
guggenheim
[QUOTE="hmm";28486165]Ukolle olisin moista ostamassa, onko ihan pilipali värkki? Kohtuu kalliitahan nuo on, onko laadukkaita? En viitsisi mitään laadutonta paskaa ostaa lahjaksi. Ja itse tuota nyt on vähän vaikea testata.[/QUOTE]

Tunne aika lähelle aitoa römpsää.. Ei vaan haise silli ja sardiini.
 

Yhteistyössä