Fleece- vai villahaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannimus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nannimus

Vieras
Kumpi parempi esim. vk-haalarin alla teidän mielestänne? Esikoisella aina ollut villahaalari mutta nyt kuopukselle ostin ekaa kertaa Jonathanin fleecehaalarin, mutta enpä osaa vielä sanoa, kumpi parempi.

Meillä varsinkin esikoinen on niin lämminverinen, ettei villahaalaria voi edes ajatella. Tukehtuisi siihen, fleecepukukin on ison osan talvea liikaa ja silloin kun ylimääräistä tarvitaan, riittää useimmiten pelkät fleecehousut.

Fleesehaalari! Mua ahistaa villa. Heti kun vähän lämpenee/hikoaa niin alkaa kutittamaan... näin siis mulla ja vanhin poika valittaa samaa. Eli olen sitten pienimmilläkin käyttänyt fleeseä.

Meillä on ollut merinovillaiset ruskovillan haalarit käytössä, joskus ihan pienenä esikoisella oli fleesehaalari minkä sai lahjaksi. Yleisesti kuitenkin tuo villa hengittää paremmin ja pitää sopivan lämpöisenä. Vaikkei päiväkodin tädit sitä meinaa millään uskoa. :D

riippuu lapsesta;onko hikoileva lämminverinen vai ei.
hikoilevalle villaa, palelevalle fleeceä. ja tietenkin riippuu ilmasta.

Nykyään on aika hyviä,ohuita ja pehmeitä fleecejä,esim Stadiumissa juuri näin, tosi ohut ja hyväntuntuinen,varmaan mukava haalarinkin alla. Juuri nuo Jonathanit ym.on mun mielestä liian paksuja ja tönkköjä. vaikeampi liikkua jos liikaa päällä.

[QUOTE="juu";22090318]Itse tehty, istuva villavaate tietenkin, ei niitä järkyttäviä ja ylihintaisia lörppähaalareita.[/QUOTE]

Juuri näin. Villahaalarit talvea varten puikoilla. :)

Yhteistyössä