mama
me naisissa oli juttua, että flamingossa on tuo aikuisten puoli, siis mitä siellä on, ettei se oo alaikäisille sopiva paikka???mielenkiinto heräsi...
eipä sellaista näkynyt kun siellä olin.alkoholia kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja outo paikka:mä oon kuullu et siel on joku erektioallas. mikähän se on? ja sit siel tarjoillaan alkoholia ja siks ei sovellu nuoremmille
Alkuperäinen kirjoittaja mama:aijaa, mä kun luulin, että siellä on tyyliin viinaa ja alastomia naisia...kiitos vastauksesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Erektioallas olisi varmaan tavallista syvempi, jotta köli ei juuttuisi pohjaan.
No ihan varmasti luulit. Katsokaas kun kaikki ei halua kiljuvia kakaroita joka paikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja mama:aijaa, mä kun luulin, että siellä on tyyliin viinaa ja alastomia naisia...kiitos vastauksesta!
Ei sinne k-20 puolella saa tulla lapsia, kun se on K-20! Tai tietysti 20 täyttäneet lapset vanhempiensa kanssa:O).Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kai sinne kuitenkin lapset saavat tulla vanhempien seurassa?
No ei - kai?Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kai sinne kuitenkin lapset saavat tulla vanhempien seurassa?
Vantaalla jumbon uusi puoli.Alkuperäinen kirjoittaja cherie:Tyhmä kysymys; missäpäin tämä flamingo on? Kiinnostaisi mahdollisesti mennä käymään