FLAMINGO - entä mikä hotelli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mippe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mippe

Vieras
Kertokaahan KIVA, MUKAVA JA IHAN LAADUKASKIN SEKÄ SUHTEELLISEN EDULLINEN hotelli Vantaan Flamingon läheltä?! :)

Flamingoon meno olisi rentoutumaan ensi viikonloppuna mutta ei ole hajuakaan Vantaan hotelleista.

Jos jollain on LÄMPIMÄSTI suositella hyvällä kokemuksella jotain tiettyä hotellia, joka ei ihan maltaitakaan maksa, niin tuhannet kiitokset! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Miksi ette yöpyisi siinä flamingon omassa hotellissa (sokos hotell flamingo) ? Kaikista kätevintä varmasti! Ja mukava paikka se on, suosittelen :)

Mutta voitko LÄMPIMÄSTI suositella hyvällä kokemuksella sitä ?

Alkuperäinen kirjoittaja Moppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Miksi ette yöpyisi siinä flamingon omassa hotellissa (sokos hotell flamingo) ? Kaikista kätevintä varmasti! Ja mukava paikka se on, suosittelen :)

Mutta voitko LÄMPIMÄSTI suositella hyvällä kokemuksella sitä ?

Kas kun ei kuumasti pitäisi suositella :D

Mä en todellakaan viettäisi siellä hääyötä. Perushotelli ja meidän huoneen tallelokero haisi hajuvedelle edellisten asukkaiden jäljiltä. Kylppärissä haisi sikari.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se Flamingo on sitten yöllä aika rauhaton paikka, kiitos sen Onnelan. ;)

Hotelli on täysin erillään ko. paikasta. etenkin ylemmät kerrokset. Ulkopuolella varmasti on humalaisia mutta motarin varrella se hotla on muutenkin joten kuvittelisin että ovat6 ottaneet sen äänieristyksissä huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Mä en todellakaan viettäisi siellä hääyötä. Perushotelli ja meidän huoneen tallelokero haisi hajuvedelle edellisten asukkaiden jäljiltä. Kylppärissä haisi sikari.

En kyllä minäkään!! Mutta kukin tavallaan....

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Se Flamingo on sitten yöllä aika rauhaton paikka, kiitos sen Onnelan. ;)

Hotelli on täysin erillään ko. paikasta. etenkin ylemmät kerrokset. Ulkopuolella varmasti on humalaisia mutta motarin varrella se hotla on muutenkin joten kuvittelisin että ovat6 ottaneet sen äänieristyksissä huomioon.

Vitut se mitään täysin erillään ole kun sama rakennus! :D
mä olen siellä joka päivä töissä ni sen kyl myös näen.
Ei se meteli tietenkään sinne hotellihuoneisiin kuulu, mutta se aula yms. tilat ovat todella melukkaita, samoin sitten ne huoneet joissa sitä bileväkeä on ja sitähän et etukäteen tiedä.

No voi mummo! Mitäs tässä nyt sitten... Mihin uskoa eli mikä se järkevin hotelli olisi?! Olishan se kiva jos lähellä Flamingon kylpylää olisi ettei tällainen raskaana olevainen joutuisi kilometrejä taapertamaan kun ei txillakaan viitsi huristella ehkä.. Ja ihan hyvä pointti että en kyllä jaksa kuulla möykkiä sitten hotellihuoneessa kun rentoutuneena sinne pääsen ja aion nukkua hyvin..

LISÄÄ KOKEMUKSIA JA SYVIÄ RINTAÄÄNIÄ! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap-mippe:
No voi mummo! Mitäs tässä nyt sitten... Mihin uskoa eli mikä se järkevin hotelli olisi?! Olishan se kiva jos lähellä Flamingon kylpylää olisi ettei tällainen raskaana olevainen joutuisi kilometrejä taapertamaan kun ei txillakaan viitsi huristella ehkä.. Ja ihan hyvä pointti että en kyllä jaksa kuulla möykkiä sitten hotellihuoneessa kun rentoutuneena sinne pääsen ja aion nukkua hyvin..

LISÄÄ KOKEMUKSIA JA SYVIÄ RINTAÄÄNIÄ! :)

Pyytäkää se huone todella korkeelta ja sanokaa että haluatte rauhaa. :)
Niillä kun on niitä bilehuoneita ni ne on aina sellasissa "huonoissa" paikoissa.
Mut esim. kylpylä menee kiinni jo klo 21 ja sen jälkeen siellä ei paljon tekemistä ole, paitsi keilaus,leffa ja hohtogolf mutta niissä on sitä "äänekästä" porukkaa. ;)
Ja jos olette viikonloppuna menossa ni se aula (eli missä kaikki on) on täynnä väkeä ja meteli myös sen mukainen. :(
Ja koska Onnelaan on ikäraja vaan 18.v. ni siellä niitä teinejä riittää.

Marraskuussa oltiin Flamingossa kylpylässä ja yövyttiin Sokos hotel Flamingossa. Erittäin siisti ja uusi hotelli, mahtava aamupala. Ei kuulunut mitään möykkää huoneeseen. Paljon näkyi aamupalalla lapsiperheitä. Voin suositella!

Alkuperäinen kirjoittaja mä oon käynyt vaan uimassa ja leffassa:
Kaveri vietti siellä hääyönsä että eiköhän se ihan kelpo hotelli ole.

Oikeesti?! :o
Mä kyllä tahtoisin jotain vähän tasokkaampaa....

Me vietettiin hääyö Vantaan hotellissa sviitissä jossa oli oma sauna ja poreamme ja aamupala tarjoiltiin huoneeseen ja oli varmaan puolet edullisempi kun flamingon vastaava ja mun mielestä meidänkin huone oli tasokas.. Onneks meillä oli sitä ennen niin hyvät pirskeet, että ei tarvinnut olla mitään super kallista luxus-luokkaa saunomiseen ja nukkumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Me vietettiin hääyö Vantaan hotellissa sviitissä jossa oli oma sauna ja poreamme ja aamupala tarjoiltiin huoneeseen ja oli varmaan puolet edullisempi kun flamingon vastaava ja mun mielestä meidänkin huone oli tasokas.. Onneks meillä oli sitä ennen niin hyvät pirskeet, että ei tarvinnut olla mitään super kallista luxus-luokkaa saunomiseen ja nukkumiseen.

Mä meinasin kyl eka laittaa et kai sitä joku hullu mene vielä vantaan hotelliinkin ja niin näköjään meni.

Sen verran vielä lisään että vaikka oltiin lauantai-sunnuntai-välisenä yönä niin ei Onnela vaikuttanut kyllä mitenkään meidän rauhaan, sehän on ihan eri puolella rakennusta kuin missä hotellihuoneet ovat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä meinasin kyl eka laittaa et kai sitä joku hullu mene vielä vantaan hotelliinkin ja niin näköjään meni.

Näköjään. Kaikki ei ole syntynyt kultalusikka hanurissa.

Okei kiitos paljon kaikille vinkeistä! :)

Vielä voi laittaa tulemaan, jos jotain mieleen juolahtaa..

Hei vielä.. mikähän ois ihan MUST ja IHANA raskaana olevalle, siis hoito siellä Spassa? :) En ehkä hierontaa halua, viime raskaudesta jäi hirveä selkäkipu loppuajaksi ennen kuin synnytin sitten kuukauden päästä..

Nyt olen rv 33

Yhteistyössä