Flamingo boikottiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ihmetytti vaan se, että tossa sanottiin, että työntekijät on VUOSIA sitä ja tätä...

Olenko mä näin pudonnut ajan rattailta ja jäänyt niiden väliin kitisemään, kun ei kai flamingo ole ollut edes olemassa vielä VUOSIA?

Mikä vika Flamingossa on jos on jollekin yrittäjälle vuokrannut liiketilan?? Eiköhän se epärehellinen yrittäjä ole syypää, eikä liiketilan omistaja!
Taas YHT järkeä ajatuksenjuoksuunne!

Aiemmin äijä on tuomittu Hairstoreen liittyvissä työntekijöiden hyväksikäytössä, mm. laittomia työsopimuksia, sairaslomien kieltämisiä, raskaana olevien poispotkimista jne. Aiheesta löytyy täältäkin pitkä ketju, ehkäpä hakusanalla Hairstore.

Mikä vika Flamingossa on jos on jollekin yrittäjälle vuokrannut liiketilan?? Eiköhän se epärehellinen yrittäjä ole syypää, eikä liiketilan omistaja!
Taas YHT järkeä ajatuksenjuoksuunne!

Ehkäpä siten, että Flamingo hiljaa hyväksyy toimintatavan jatkamalla sopimusta Nenosen kanssa. Ts, pienellä painostuksella Flamingo heittää Nenosen ulos tiloistaan.

tässä on se muistikuva itselläni, että nuo ihan parhaimmistoon kuuluvat lehtemmekin olisivat tehneet juttuja juuri tästä kylpylästä, ja noista hoidoista.
Tarkoitan, että eivät varmasti kys. lehdet olisi tehneet juttuja ollenkaan, jos olisivat tällaisen tienneet.
Ainakin toivon näin.

Orjatyön pitäisi maailmanlaajuisesti olla vähenemässä - mutta näyttää siltä, että se vielä lisääntyy jonkin aikaa.
Onneksi on fb ja muut kansanmediat. Jotain sentään.

Olen pistänyt Hairstoren boikottiin jo aikaisemmin. Tuo Cencei hoitola kiinnosti kyllä, mutta ihan tietoisesti en ole halunnut mennä sinnekään.

Suosittelen lämpimästi muillekin pientä harkintaa mistä haluaa shampoonsa ostaa...

MITEN tuo NENONEN yhä edelleen saa jatkaa toimintaansa vaikka Hairstoresta oli jo vuosia sitten niin kuvottavia juttuja.... eikä viranomaiset voi tehdä mitään

Ja minne se Hairstore ostoboikotti on jäänyt, MINÄ en jallallanikaan astu sinne mutt ailmeisesti moni astuu kun lafka on vielä pystyssä

KUKA osaisi laittaa FB:hen nenos-vastaisen boikotin ??????????

Yhteistyössä