fistaaja

• Viestiketjun aloittaja aik.mies
  • Ensimmäinen viesti
aik.mies
Meillä ainakin toimii erittäin hyvin,taitaa vaimolla olla ilolihakset kunnossa.
Nyrkin jälkeen kun työnnän kaluni sisään tunnen kyllä kun lihakset puristaa kaluani.
Kokeilemaan vaan.

Leena
Joo, suuret sillä on! Huh huh...kun ajattelenkaan niitä sisääni...muutaman sormen olen antanut sinne työntää, oiskohan ollu max neljä...sekin tuntu että piisaa.Vaikka olen pikemminkin märkä kuin kostea aina kun sekstataan, niin silti...pitää miettiä vielä.

Mode!
Alkuperäinen kirjoittaja Ellien moderaattori:
Ketju ei valitettavasti sovi pyrkimäämme konseptiin, joten jouduin poistamaan sen.
En ole koskaan kokeillut fistausta ja siinä toisessa ketjussa epäilin, että auts, mahtaisi tehdä kipeää, mutta silti en nähnyt siinä ketjussa mitään sopimatonta ja loukkaavaa.

Kysyisin siis ihan mielenkiinnosta, että mikä sitten sopii palstan linjaan? Peniksen pituuden ihmettely, Suomi-naisen laamaiseksi lehmäksi haukkuminen ja miesten oikeus kurittaa naistko?

Kiitos vastauksesta etukäteen!

Anna.fi-moderaattori
Pyrimme saamaan tämän palstan uuden nimen kautta hieman kohteliaammaksi, johon ei tietenkään kuulu toisten nimittely millään lailla. Rekisteröityneiden käyttäjien paras ystävä tässä tilanteessa on Ilmoita asiaton viesti-painike.

Tämä keskustelu on kuitenkin melko ihmetyksiä herättävä kaikkien parissa, joten voin jättää sen aukinaiseksi vain sillä ehdolla, että siinä olisi kohteliasta keskustelua.
Jos haluaa rivompaan viestittelyyn muiden kanssa, niin suosittelen ErotiikkajuttuK18-ketjua jossa sensurointi on hellempää.

Kiitoksia jälleen palautteistanne - ne ovat arvokkaampia meille kuin arvaattekaan!

Leena
Joo, samaa mieltä moden kanssa...ei ketään saisi haukkua.Ei ainakaan meikäläinen ketään kiusaa täällä, omia tuntojani ja mietteitäni imaisen...kyselen yms.Toki osaan pitää puoleni ja suutunkin jos on aihetta...eihän sitä nyt kynnysmatoksi sovi jäädä!

sohviss
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Joo, samaa mieltä moden kanssa...ei ketään saisi haukkua.Ei ainakaan meikäläinen ketään kiusaa täällä, omia tuntojani ja mietteitäni imaisen...kyselen yms.Toki osaan pitää puoleni ja suutunkin jos on aihetta...eihän sitä nyt kynnysmatoksi sovi jäädä!
Leena.Voi suven tassu .Alan tykästyä sinuun .olet persoona.On teitä muitakin fiksuja naisia kynäilemässä elleihin.

Leena
Ja hienon kirjoitusvirheenkin olin saanut aikaiseksi! imaisen todellakin...ILMAISEN...sen piti olla. =) heh heh
Sinä se taas kehua retostelet minua...sohwis...haluat vaan saada nuoren ja kiimaisen naisen sänkyysi! =)

Mode!
Alkuperäinen kirjoittaja Ellien moderaattori:
Pyrimme saamaan tämän palstan uuden nimen kautta hieman kohteliaammaksi, johon ei tietenkään kuulu toisten nimittely millään lailla. - -

Tämä keskustelu on kuitenkin melko ihmetyksiä herättävä kaikkien parissa, joten voin jättää sen aukinaiseksi vain sillä ehdolla, että siinä olisi kohteliasta keskustelua.
Kiitos vastauksesta! Jos jossakin ilmenee haukkumisia/asiattomia kommentteja, eikö silloin voi kylmästi poistaa vain ne asiattomuudet, eikä koko ketjua, ellei yksittäisten moderointi ole liian aikaa vievää touhua. Siinä vaiheessa kun minä esim. kyseistä ketjua katsoin ja ihmettelin, että mitä se on ja kommentoin, että "auts", ei kukaan ainakaan vielä ketään haukkunut tai ollut muutenkaan asiaton.

"Ihmetyksiä herättävä" se toki minulle oli, kun en ollut kyseistä termiä koskaan kuullutkaan. Enemmän ihmetystä herättä kuitenkin monessa ketjussa (siis muuallakin kuin tällä palstalla) monien kirjoittajien ilkeät sanankäänteet.

tytto 43v
mina nautin suurest kun poikaystavani fistaa koko nyrkilla, tunnen nautintoa siita tayttavasta tunteesta kun vagina voi kiristella sisalla nyrkkia vasten. Usein mies sormella kutittaa kohdunsuuta (cervix) hellasti ajankanssa. On tarkeaa etta kaikki tapahtuu ilman kiiretta. usein autan hanen kattaan sisaan menossa taten voimme sita tyontaa sisaan sitamukaan kun minusta hyvalle tuntuu.

klla se ematin supistuu kun kasi tulee ulos ja on taas valmis lihaksillaan puristelemaan penista.

Kytan muuten kuulia pimpsassa paivittain ainakin tunnin, kaksi. Nautin myos niiden aiheuttamasta tunteesta. Saampa orgunkin silloin talloin, toissakin.

Yhteistyössä