First signal testikasetti dpo 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jebatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jebatus

Vieras
Heips!

Millaisia kokemuksia kyseisestä testistä, kuinka luotettava ja antaako roskishaamuja/viivanpaikkaa?

Mulla tänää dpo 12 (ovis tikutettu) ja sain first signaliin aivan selkeän roskishaamun n. 40 minsaa testin teon jälkeen, ihan värillinen viiva. Kp on nyt 27/28, koskahan sitä sitte uutta testiä tekis että ois luotettavampi?

Mä sain sillä dpo 10 aamupissasta testiajassa selvän haamun. En luottaisi roskishaamuun yhtään. Mutta JOS roskishaamu tarkoittaa raskautta, sen pitäisi jo huomenna tulla sitten testiajassa se viiva :)

Eilen sitten aamulla uusin testin ja taas tuli roskishaamu, nyt vaan paljon vahvempi ja selkeämpi, samaisella testillä.

Jos nyt malttaisi huomiseen jos tulisi vaikka jo ihan oikea plussa ja ihan testiajan sisällä :)

Voi helvettiläinen, en sitten malttanut odottaa huomiseen. Tein taas samaisen First signal testin ja dpo tosissaan nyt 14, ihan puhdas nega kunnes meni 40 minuuttia taas.. ylläri ylläri, viivahan siihen alkoi piirtymään!

Onko näissä testeissä joku yleinen juttu, että joka kerta tulee haamut testiajan jälkeen, vaikkei siis olisikaan raskaana?

Mulla ihan samoja kokemuksia, et parin tunnin sisään testin tekemisestä piirtynyt toinen heikko viiva. Mut eikös siinä ohjeessa sanota, et älä tulkitse tulosta enää 10 minuutin jälkeen...

Yhteistyössä