First signal - kasettitesti ?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
Tiedän, että tuohon testiin tulee haamuviivoja testiajan jälkeen! Mutta kuinka vahvoja??
Tein aamulla testin n. puoli 8 maissa. Testi oli nega, vaikka ehkä hivenen olin siinä jotakin näkevinäni.

Parin tunnin päästä (en saanut pidettyä sormia erossa vaikka kuinka yritin) Ajattelin vielä vilkaista testiä; siinä oli aivan selvä värillinen haamu! Siis niin selvä, että edellisessä plussauksessakaan ei ollut niin selvää värihaamua :o

Niin, että sitä vaan, kuinka tummia nuo roskishaamut, jotka eivät mitään ole tarkoittaneet, ovat teillä olleet, ketkä malttamattomina olette syystä tai toisesta päätyneet testejä tarkastelemaan vielä testiajan jälkeen? :D

Tääsä vielä kuva, jos aijaa toimii ja jos siitä mitään selvää saa...

Mullekin tuli tolla testillä samankaltainen haamu testiajan jälkeen. Ja nimenomaan myös noin, että testiviiva oli vasemmalta tummempi. Vielä en tiedä, onko "oikea" haamu.. Tässä pitää vielä pari päivää jännätä.

Hei, olen saanut juuri tuollaisia haamuja testiajan jälkeen kaksi kertaa. Valitettavasti siihen ne jäivät. Pieni mahdollisuus että olisivat olleet kemiallisia, koska kuukautiset kummallakin kerralla olleet niissä kierroissa erilaiset.

Näyttää siltä, että myös mun testiin tullut haamu oli väärä hälytys.. Nimittäin jotain punaista tuli paperiin vessassa käytyä. :| Ärsyttävää, kun näihin testeihin tulee vääriä viivoja. Vaikka kai sitä saa itseänsä syyttää, kun liian aikaisin testailee. :snotty:

Viime kierrossa tein tuollaisen testin ja en saanut siihen tuollaista roskishaamuakaan enkä silloin ollut raskaana. Tässä kierrossa tein myös tuollaisen testin ja siihen tuli testiajan sisällä haamu ja testiajan jälkeen siinä oli myös tuollainen...ja nyt siis olen raskaana. Tässä kierrossa dpo8 sain vilja sensitivellä jotain aavistuksenomaista testiajan sisällä joka muuttui tuollaiseksi roskishaamuksi testiajan jälkeen ja siitä sitten päivä kerrallaan alkoi selkeemmin näkymään (tosin erimerkkisillä testeillä eli mulla tuollainen tulos lupaili hyvää =)

Minäkin tein syksyllä kyseisellä testillä roskisplussan! Valitettavasti... :( Testi oli ollut roskiksessa korkeintaan tuon pari tuntia (en enää muista tarkemmin) ja kun katsoin sitä vahingossa niin siinä näkyi aivan selvä plussa, vielä vahvempi kuin tuo sinun. Raskaana en siis ollut ja testiaikana se oli selvä nega.

Noihin testeihinhän ei sinänsä tule vääriä viivoja, koska viivan ilmestyminen tarkoittaa aina sitä että sitä raskaushormonia siellä virtassa jostain syystä sitten on (joskin ilmeisen vähän). Mutta juurikin esim. kemiallisen raskauden ja aikaisen keskenmenon mahdollisuuden takia noita testejä ei saisi enää tuijotella testiajan jälkeen sillä se antaisi "väärää" toivoa raskaudesta.

Tällaisen selityksen olen kuullut ja se kuulostaa ihan järkevältä.

Helou!
Viestisi oli niin tuttua KS 09!! Sain useana päivänä todella vahvoja haamuviivoja juuri mainitsemasi parin tunnin tunnin päästä viiva oli vahventunut jo vahvaksi plussaksi ja sitä sitten miehelleni toitotin, ettei testi näytä koskaan väärin. Esikosta tein jonkun apteekin raskaustestin aikoinaan ja silloinkin viiva oli ilmaantunut yön aikana. En muista oliko haamua aluksi vai ei, mutta siitä sitten alkoi odotus :D joten nyt luulin, että näin on myös nyt!! Mutta ei! Kyseiseen testiin kuulema tulee näkyviin viivanpaikka, joka voi olla myös värillinen, niin luin täältä jostakin netin keskustelupalstalta, ja vitsit mikä pettymys!!! Ihan turhaan ostin testejä, et jos viiva vahventuis heti, eikä viiveellä!! Mut ei menkat alko...tosin, nyt tässä viestiketjussa kun muut mainitsivat etteivät ole saaneet mitään roskishaamuja, tulee mieleeni kenties varhainen km..?? koska menkat tuli todelllaaa runsaana myöhemmin! Ei koskaan niin paljon ole tullut. Lopetin cerazettet lokakuun alusta ja tunsin jos jonkinlaisia raskausoireita, joten jos olisin ollut raskaana silloin ja olisi tullut km, niin nythän sit pitäs tärpätä paremmin, eikös niin sanota, että km:n jälkeen tärpää paremmin :snotty: ? Tässä meinaan on nyt kp30/32-34 ja jännityksellä odotan =) alkaako nuo menkat vai ei. Nyt ei ole ollut tuon taivaallisia oireita, joten jos vaikka oisinkin??? just vaan sen takia ettei mitään oireita ole B) no joo tulipahan avauduttua... :D

12709018.t.jpg
[/URL][/IMG]

Yhteistyössä