Fircon f4-yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zebu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Zebu

Jäsen
27.05.2004
58
0
6
moikka,

osaako kukaan kertoa Firconin rattaista? www.vaunula.fi sivuilla oli niistä kuvia, ja hinta näytti olevan kohdallaan. Onko kukan tilannut / ostanut /nähnyt? Olisivatko hyvät yhdistelmät? Suuuren suuri kiitos, vastaajille :flower:

Oon joskus käynyt katsomassa niitä. Ihan kait ok pienelle vauvalle.
Kestävät varmaan yhden lapsen käytön.
Kaverilla kaksostenkärryt, ovat aika isot ja raskaat lykkiä ja heppoisempaa tekoa kuin emmaljungat tai briot.
Ennemmin itse ottaisin jotkut brio novat tai vastaavat. Parhain ois, kun menisit paikan päälle katsomaan vaunuja.

työkaveri osti noi firkonit ja on ollu todella tyytyväinen niihin. tarkemmin en osaa oikeen sanoa, koska omakohtasia kokemuksia ei oo. toinen kaveri osti sieltä ne vecktorit ja on olleet kestävät, kangas vettä, likaa hylkivää yms. jos pääset paikan päälle, kannattaa käydä katsomassa. myyjät on tosi kivoja, ja ota yhteyttä heihin, mielellään laittavat lisäkuvia + tietoja vaunuista. ja niissähän on palautusoikeus jos ei miellytä..

Mulla on Firkonin tuplarattaat ja oon ollu kyllä niihin tosi tyytyväinen. Musta ne on ollu kevyet työntää ja vaikka onkin suht isot, niin silti ovat mahtuneet kaikista ovista mistä on tarvinnukin ja ainoastaan Lidlissä on tarvinnu vaihtaa kassaa. Kuitenkin jokaisesta kaupasta pitäisi löytyä leveämpi kassa, josta mahtuu esim. pyörätuolilla ja isoilla rattailla.

Yhteistyössä