"Finni" sisemmässä häpyhuulessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yabbathehut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yabbathehut

Vieras
Eli luin netistä jostain palstalta, että sisemmässä häpyhuulessa ei vois olla finniä, vaan et se olis herpes. En kuitenkaan usko että on herpes, koska on sellainen kova pallo, jota puristamalla tuli vähän keltasta mätää. Oli kuitenkin niin kivulloista, etten pystynyt enempää puristamaan.

Tämä nk. finni, on siis ihan sisemmän häpyhuulen ulkoreunalla, ei lähellä vaginaa eikä sen enempää klittaakaan, vaan niiku keskellä, mutta ulkoreunalla, eli kauempana itse ulkosynnyttimistä.

Mikä tämä voisi siis oikeasti olla, jos ei kerta ole finni? En usko, että on mikään sp-tauti kuitenkaan. On ollut joskus ennenkin, ja nyt tämä viimeisin ilmaantui heti sheivaamisen jälkeen.

Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja oisko:
Kondylooma?

Nimenomaan en usko, että on kondylooma, kun en ole seksiä harrastanut, kuin yhden ihmisen kanssa elämäni aikana, ja se ihminen on ennen seksiä käynyt sp-testeissä, ja puhtaat paprut sai. Tämä ihminen myöskään ei ole harrastanut seksiä sen koommin muiden kanssa.

Kauankohan toi kondylooma sitten itää.. Kun niitä patteja on vaan yksi, ja se on finnimäisellä tavalla kivulias..

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
eiköhän se ole ärtynyt ajelusta... kyllä mullakin on tullut ja mennyt...

Anteeks että kysyn, mutta onko ollut sisemmässä häpyhuulessa. Kun oon kuullut sanottavan, että ulompaan voi tulla finnei, mut sisempään ei. ja se on sellanen kova patti, jonka sisältä tulee puristettaessa niukasti mätää, ja on aika kivulloinen.

niin,ei toi varmaan kondylooma oo. Tuli siis ihan yhden yön aikana, ja on jo sellann herneen kokonen suunnilleen. Eikä näytä samalta ku googlen kuvahaun visvasyylät. eli ei näytä syylältä, vaan sellanen tasanen pallo..

Kyllä minulla tulee silloin tällöin häpyhuulien sisäpuolelle finnejä, enkä usko että minulla mitään tautia olisi :o Finnit tulee siis näiden ulompien häpyhuulien sisäpuolelle, joskus tulee erityisesti karvojen ajelun jälkeen ulkopuolellekin. Sisäpuolelle muutaman kerran vuodessa.

ihan kuvaustasi vastaavia näppyjä tai mitä lenevätkin on joskus ollut minullakin. Ei ollut mitään tautia, oli ja tuli jostain. Todennäköisesti joku ärtynyt rauhasjutta tai jotain. Helkkarin kipee mutta häviää pian!

Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Kondylooma ei välttämättä ole aina niin syyläisen näköinen... Voi olla myös ihan finnin näköinen.

Niin mutta kondyloomapatithan ei ilmeisesti häviä itsekseen? Ja tuleeko niistä mätää puristamalla? Mulla on ollut joskus ennenkin, jo paljon ennenkuin aloitin seksielämän. Ja sitten on hävinnyt parin päivän kuluessa. Niin voiko olla kondylooma, jos patti hävii itekseen.?

Alkaa vaan ahistaa aina sillon ku tulee tällanen, ennenku se taas häviää. Eli pelkään et on joku sp-tauti, vaikka en usko et tuo mies on missään vieraissa käynyt todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Kondylooma ei välttämättä ole aina niin syyläisen näköinen... Voi olla myös ihan finnin näköinen.

Niin mutta kondyloomapatithan ei ilmeisesti häviä itsekseen? Ja tuleeko niistä mätää puristamalla? Mulla on ollut joskus ennenkin, jo paljon ennenkuin aloitin seksielämän. Ja sitten on hävinnyt parin päivän kuluessa. Niin voiko olla kondylooma, jos patti hävii itekseen.?

Multa on ainakin Kondylooma hävinyt ihan itsekseen. Menin lääkäriin jäädytykseen?? kun lekuri totea ettei tehdä mitään kunon hävinnyt. Tästä nyt 15 vuotta ja takaisin ei ole tullut.