Finni otsassa ja nyt on silmäluomi ihan turvoksissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pattipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pattipää

Vieras
Mulle tuli iso finni n. sentti kulmakarvan yläpuolelle, kulmakarvan korvanpuoleiseen päähän. ja nyt finnin kohdalla enää pieni punainen piste mutta ihon alla tuntuu iso kipeä patti ja silmäluomi on todella turvonnut, ja vähän myös alaluomi, aamulla ei koko yläluomea näkynyt turvotuksen alta. sitä myös koskee välillä vähän. Meneekö tämä ohi itsestään vai tarvitaanko tässä lääkäriä? Onko jollain ollut samanlaista? auttaisiko joku kotikonsti? mistä tuo hirveä turvotus tulee, nestettäkö se on?

Alkuperäinen kirjoittaja pattipää;29649128:
Mulle tuli iso finni n. sentti kulmakarvan yläpuolelle, kulmakarvan korvanpuoleiseen päähän. ja nyt finnin kohdalla enää pieni punainen piste mutta ihon alla tuntuu iso kipeä patti ja silmäluomi on todella turvonnut, ja vähän myös alaluomi, aamulla ei koko yläluomea näkynyt turvotuksen alta. sitä myös koskee välillä vähän. Meneekö tämä ohi itsestään vai tarvitaanko tässä lääkäriä? Onko jollain ollut samanlaista? auttaisiko joku kotikonsti? mistä tuo hirveä turvotus tulee, nestettäkö se on?

Siis korjaan, aamulla ei SILMÄLUOMEA näkynyt turvotuksen alta...

mulle tuli samaan kohtaa. turvoksissa oli. ajattelien että puristan vaik en nähnyt mitään valkosta. ensin lensi joku pieni mätä. sit kokeilin uudelleen ja mätä klöntti lensi peiliin. johan helpotti ja turvotus oli hävinnyt aamuun mennessä.

Yhteistyössä