finnejäkö?

  • Viestiketjun aloittaja Ruusunen
  • Ensimmäinen viesti
Ruusunen
Onko kellään kokemuksia isoista (n. 1 cm halkaisiljaltaan) kovista sukuelinten ympärille ja pakaroihin tulevista pateista, ovat arkoja ja niitä puristaessa tulee paksua valkoista mönjää; onko mahdollisesti joku tauti vai mikä. Hygienian puuttteesta ei ole kyse enkä käytä saippuaa alapesussa. Haittaa joskus yhdyntää kun ovat oikein arkoja. Muuttuvat sitten ihan tummansinisiksi ja jättävät pienen arven. Kertokaa sisaret jos on samanlaisia kokemuksia.
 
Hanne
Kuulostaa kyllä jonkin sukupuolitaudin ilmentymältä, lähinnä tulee mieleen herpes. Toisaalta kyllä tuntuu kummalta, että patteja on pakaroissakin. Kirjoita vaikka googleen hakusana herpes, niin löydät kuvia, joiden perusteella saat sitten vähän osviittaa, olisiko kyse siitä. Netistä löytyy kuvia myös muista sukupuolitaudeista. Asia selkeäisi tietenkin lääkärin vastaanotolla, mutta katsele tuolta googlesta ensin, se on ehkä näin alkuun se helpompi vaihtoehto.
 
samanlaisia
Kuulostaa tutulta. Itselläni noita patteja löytyy lähinnä kylläkin nivusista, ulkoisten häppäreiden vierestä, karvoituksesta. Ja pakaroista. Olen tullut siihen tulokseen, että ovat finnejä. On ollut niin kauan kuin muistan. Jopa ennenkuin olin harrastanut edes minkäänlaista seksiä, joten tuskinpa kyseessä on mikään sukupuolitauti ;)
 
folliculitis
kerran menin itse samanlaisen patin takia laakarille; kertoi sen olevan folliculitis eli tulehtunut karvatuppi. todennakoisesti syyna on karvojen ajelu gilletella, eika hygieniassa mitaan puutetta ole mutta tuo on vain niin herkka alue! vauvan talkki auttaa mutta jos ovat oikein pahoja tai jaa iso arpi, ne voidaan poistaa kirurgisesti.
 

Yhteistyössä