Fiksuruka ja smartmat...mikä idea?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noissahan on tuotteet kalliimpia kun käydä kaupasta ostamassa suoraan.
Pari sentin tuotetta...muut kyllä yli hintaa. Siihen vielä toimituskulut.

Eli mikä näiden mestojen funktio on?
 
Jotain mainoksia mitä olen nähnyt niin tuotteet ovat paljon halvempia kuin kaupasta ostettuna.

Jos siihen lisää postikulut niin eikö erotus tosiaan ole kummoinen? Tai siis jopa miinukselle jää?

Kai riippuu siitäkin, että kuinka paljon ostaa ja onko listalla juuri niitä tuotteita jotka ovat erityisen paljon halvempia?
 
vierailija
On siellä osa halpoja. Monet saa lähimarketista samaan hintaan, jos sielläkin myydään samaa päiväystuote erää. Saman tuotteen hinta muuten elää tosi paljon, olen yhtä seurannut - on vaihdellut vajaasta kolmestatoista eurosta kympin kalliimpaan ja halvin hinta oli keskellä hinnan muutoksia. Ja kyse ei ole päiväystuotteesta eli kyse ei ole vanhenemisesta.

Pojalle löysin halvalla hänen suosikki alkkareitaan, näin korona-aikaan en ole kierrellyt etsimässä, mistä saisi halvalla. Kannatti tilata ilmaisella kuljetuksella.
 
UseinTilannut
Hei. Itse olen tilannut kummastakin lafkasta aika ajoin isojakin paketteja. Mielestäni matsmartilla on ollut parempia tarjouksia. Esim. Norm. Kalliita hygieni tuotteita olen saanut pilkka hintaa. Olen säästänyt satoja euroja, mutta nyt korona aikaan hyviä tarjouksia ei ole juuri ollut.
 
vierailija
Mainoksissa vilahtelee suklaakonvehteja, grillikastikkeita sekä jotain proteiinijuomia mitä nyt normaalisti ei tarvita. Enemmän säästää kun ei tilaa ollenkaan ja ostaa tarvittavat Lidlistä.
 
Tarkoitus on pelastaa ruokaa hävikiltä. Molemmat firmat ostaa edullisesti maahatuojilta ja valmistajilta jäänöseriä mitkä muuten menisi hävikkiin. Esimerkiksi pakkaukset muuttuu tai tulee uusia tuotteita tilalle tai alkaa päiväykset menemään.
 
r0s
Oikeasti hiivatin kalliita ovat. Ja valikoima kamalan pieni.

Tammiston Cittarissa on edullisemmin ja sama juttu vaiks Pick N Payssä. Toki, ellei moisia marketteja omilla kulmilla ole ni halvempaa tilata kuin ajella satoja kilsoja.
 

Yhteistyössä