Fiksuhuuto.fi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päly

Vieras
Onko täällä muita jotka jotain voittaneet tuolta? Kuulin sivuista ystävältäni ja eräänä iltana päätin sitten mennä katsomaan minkälainen paikka se oikein on. tutkailin tuotteita jonkin aikaa ja sitten ajattelin että huudetaanpa soda stream konetta 12 sentillä, kun mies on sitä niin kauan meille haaveillut mutta emme ole raskineet ostaa ja HETI ENSIMMÄISELLÄ HUUDOLLA TÄRPPÄSI, seuraavana päivänä minuun otettiin yhteyttä ja tietoni varmistettiin ja tuotteen hinta joka oli vaivaiset 12 SENTTIÄ! nyt saadaan vähäsokeriset limpparit ja hiilihapotetut vedet tehtyä ihan itse :)

Fiksuhuuto todella toimii....

Lukekaa tämä ja miettikää sitten onko kannattavaa toi huutaminen Fiksuhuudossa vai ei, voisin veikata että suurin osa joka osaa laskea vastaa että kyllä toi näköjään kannattaa!!

Kuulin sivusta ekan kerran Helmikuun loppupuolella kun kaveri väitti maksaneen uudesta TomTom navigaattorista noin 7? , no enhän minä uskonut tommosta ennenkuin kävin itse katsomassa Fiksuhuudon sivuja ja tutustuin toimintaan ja ehtoihin.
No pakko oli kokeilla kuinka toimii ja toimiiko ollenkaan, ostin 50kpl huutopaketin ja aloin huutaamaan, muutama hajahuuto sinne sun tänne ensin ja sitten huusin muutaman kerran ipodia ja tulihan se sieltä, uskomatonta 300? maksava laite oli minun kotiin tuotuna alle 15? :)
Tähän päivään saakka olen huutanut toistakymmentä tuotetta (muutama esim. plasma tv, imuri, kamera, navigattori, ipodeja, dvd-laitteita ja kaikenlaista kivaa ) joiden yhteisarvo on pikkasen alle 5000?, minulla on mennyt rahaa huutopaketteihin, tuotteen varsinaiseen huutohintaan ja toimituskuluhin YHTEENSÄ vain noin 410 ?, eli kaikki tuotteet yhteensä kaikkineen kuluineen !
Olen hyödyntänyt tuplahuuto tarjousta, sekä onnelliset ostajat etua ja tämäntakia tämä huutaminen ei ole tullut maksamaan tämänenempää minulle!
Ajattelin ensin että en huuda mitään mitä en itse tarvi, niin niin,,,, pakkohan se on ostaa kun halvalla saa, esimerkkinä 8 gb ipodin alle 1? muutamalla huudolla.
Olen myynyt eteenpäin tai antanut lahjaksi ne mitä en itse ole tarvinnut, tällä tavalla olen onnistunut pitämään "kokonaiskustannukset" todella pieninä..
En tiedä mitään toista laillista keinoa saada näin halvalla uutta takuutavaraa HALVALLA ( puoli ilmaista on kai parempi kuvaus ).
Eli näin meilläpäin, päätelkää itse onko hyvä vai ei ?? !! :)

Mun serkku ja sen mies ovat ihan koukussa koko touhuun, mutta ovat kyllä voittaneet paljon. mm. hm lahjakortteja ikean lahjakortteja, minikotiteatterin, nintendon, imurin ja vaikka mitä. Ite en oo voittanut yhtään mitään, mutta en kyllä viitti sinne enään rahojani tuhlatakaan

Yhteistyössä