M
miettijä_
Vieras
Olen hakenut kahteen työpaikkaan, joista toisesta ilmoitetaan valinnasta pian (tällä viikolla). Haastattelu meni hyvin. Toisen haku päättyy tällä viikolla ja minulla oli siihen paljon hyviä puolia, jotka voisivat jopa tuoda paikan haastatteluun. Koulutusvaatimus oli siinä aika tiukka, joten se rajaa hakijoita ja tuo minulle vähän etua. Toiseen paikkaan on pitkä työmatka ja tie ei ole ok, mutta tuo toinen olisi ihan lähistöllä. Laskeskeli, että tulisi paljon bensakuluja ja oli työpaikassa muutamia muitakin ns. huonoja juttuja. Tämä siis paikassa, jossa kävin työhaastiksessa.
Aion miettiä huomiseen valintaani. En ole tuosta työpaikasta niin kiinnostunut kuin olisin siitä, joka olisi lähempänä. Valinta voi olla typerä, mutta olen päättänyt kieltäytyä tuosta paikasta, jos tulen valituksi.
Onko joku ollut vastaavassa tilanteessa? Miten olette tilanteen hoitaneet asiallisesti? Kyllähän se on ikävää, kun he tekevät valintatyötä, mutta toisaalta en ole papereita kirjoittanut ja haastattelun perusteella myös hakijalla on mahdollisuus tehdä toisenlainen ratkaisu - siis minun mielestäni.
Aion miettiä huomiseen valintaani. En ole tuosta työpaikasta niin kiinnostunut kuin olisin siitä, joka olisi lähempänä. Valinta voi olla typerä, mutta olen päättänyt kieltäytyä tuosta paikasta, jos tulen valituksi.
Onko joku ollut vastaavassa tilanteessa? Miten olette tilanteen hoitaneet asiallisesti? Kyllähän se on ikävää, kun he tekevät valintatyötä, mutta toisaalta en ole papereita kirjoittanut ja haastattelun perusteella myös hakijalla on mahdollisuus tehdä toisenlainen ratkaisu - siis minun mielestäni.